خبرهای داغ:
امام جمعه ملایر با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص حمله عربستان به یمن گفت: اگر چه خساراتی به اهالی یمن وارد شده اما ضرر آن برای آل سعود بیشتر خواهد بود و عربستان محکوم به شکست است.
کد خبر: ۸۵۱۳۵۹۸
|
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، آیت‌الله فاضلیان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرتان ملایر با دعوت به تقوا، اهل تقوا را جزو بی نیازها دانست و اظهار داشت: انسان وقتی از دنیا می رود هیچ چیز دنیوی به کار او نمی‌آید بنابرین باید توشه ای برای خود فراهم کند و بهترین توشه تقواست.

وی در ادامه با اشاره به حمله عربستان به یمن بیان داشت: بر اساس وزارت بهداشت یمن بیشتر از چند هزار نفر در این حملات کشته شده‌اند که از بین آنها 150 کودک به شهادت رسیده‌اند.

امام جمعه ملایر خواستار کمک به مردم مظلوم یمن شد و با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری افزود: اگر چه خساراتی به اهالی یمن وارد شده اما ضرر آن برای آل سعود بیشتر خواهد بود و مصداق آن نیز حمله صیهونیست‌ها با تجهیزات و وسایل پیشرفته به غزه بود که شکست خوردند و آل سعود نیز نمی تواند در مقابل یک کشور ده‌ها میلیون نفری بایستد و محکوم به شکست است.

وی با بیان اینکه اگر مسلمانی فریاد کمک مسلمانی را بشنود و به فریادش نرسند، مسلمان نیست، تصریح کرد: باید از مردم مظلوم یمن حمایت کنیم.

فاضلیان در بخش دیگری از خطبه‌های خود به فضیلت‌های ماه رجب شاره کرد و گفت: از رسول خدا (ص) روایت شده که ماه رجب ماه بزرگ خداست و ماهی در حرمت و فضیلت به آن نمی‌‌رسد.

وی ادامه داد: کسی که یک روز از ماه رجب را روزه بگیرد مستوجب خشنودی بزرگ خدا می‌شود و غضب الهی از او دور می‌شود و دری از درهای جهنم به روی او بسته می‌گردد.

امام جمعه ملایر با بیان اینکه ماه رجب ماه استغفار و طلب آمرزش از خداوند آمرزنده و مهربان است، تصریح کرد: این ماه بهترین اوقات برای جمع‌آوری توشه برای آخرت و بهار مومنین ومسلمین است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات