مسئول سازمان بسیج کارمندان سپاه قدس گیلان گفت: سپاه ستون مستحکم نظام در حفظ ارزشهای انقلاب اسلامی و تمامی صحنه های دفاع از آن است.
کد خبر: ۸۵۱۳۵۶۱
|
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، حسن حبیبی در جلسه هم اندیشی شواری فرهنگی سازمان بسیج کارمندان استان گیلان ضمن تبریک سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، آنرا پشتوانه دفاعی مستحکم نظام در عرصه های گوناگون فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و نظامی دانست.

وی تصریح کرد:سپاه بعنوان یک نهاد پیشرو و موفق در دوران سخت دفاع مقدس بود که پرچمدار سرافرازی، شرافت، شجاعت، ایثار و از خودگذشتگی ملت غیور ایران بود و تجربه های کسب شده از آن دوران ذخیره ای در جهت سازندگی و بالندگی کشور در دوران پس از جنگ شد.

مسئول سازمان بسیج کارمندان سپاه قدس گیلان رمز موفقیت نیروهای نظامی ایران علی الخصوص سپاه پاسداران را تکیه بر آموزه های حیات بخش اسلام، دور اندیشی و آمادگی دائمی نیروها در راستای دفاع از مرزهای جمهوری اسلامی ایران دانست.

حبیبی سپاه را پشتوانه ای محکم برای انقلاب دانست و گفت:مقام معظم رهبری سپاه را مجموعه‏اى از عناصر مؤمن و مستحكم و داراى بصيرت و آماده عمل و اقدام و حاضر در صحنه‏هاى خطر و بى‏اعتنا به آنچه كه دل‏ها و چشم‏هاى معمولى را به خودجذب مى‏كند، تعریف می نمایند.

وی در پایان گفت: سپاه ضامن حفظ بقاى انقلاب اسلامی در همه شرايط است و این نقشی است که سپاه مى‏تواند و بايد ايفا كند.

 

ارسال نظرات