خبرهای داغ:
مسلم خندید و گفت: «آشیخ شنبه، بهتر از پوتین من سراغ داری؟» سریع پوتینش رو در آورد و به بسیجی داد.
کد خبر: ۸۵۱۳۵۳۶
|
۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۰
به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از شیرازه، سوسنگرد، هویزه، فاو، فکه، سردشت، شلمچه، دهلران، سومار، خرمشهر، اروند و جزایرمجنون خاطرة رشادتهای مردی را در دل مجروح خود جای داده اند که از تبارشقایق بود و ریشه درخون و حماسه داشت. کازرون خونگرم و مهربان زادگاه مردان مردی است که عشق را در همسایگی خود و در حوالی فاجعه یافتند. سردار شهید محمد حسین شیر افکن در چنین حال و هوائی زاده شد. خرداد سال1341 زاد روز مبارک اوست. وی پس از گذراندن دوران کودکی راهی مدرسه شد و دوره های ابتدائی و راهنمایی تحصیل را با موفقیت پشت سر گذاشت.

در بحبوحة انقلاب با عزمی استوار به دریای خروشان انقلاب پیوست و همدوش با ملّت غیور و قهرمان ایران اسلامی با شرکت در تظاهرات و راهپیمائی های گستردة مردمی ،آغازین روزهای خون و قیام را تجربه کرد و در زیر لوای رهبریهای پیامبر گونةپیر فرزانة انقلاب به مبارزه با طاغوت زمان و مزدوران حلقه به گوش استبداد برخاست.
 با شروع جنگ تحمیلی دل به امواج خروشان ایثار سپرد و با قلابی مالامال از عشق و ایمان پا به عرصه های جهاد و مبارزه گذاشت.
وی به عنوان مسئول محور در عملیاتهای مختلفی از جمله فتح المبین، رمضان، بدر، کربلای 5، خیبر و والفجر1، شرکت کرد. در این میان بارها پیکر نازنینش آماج تیر و ترکش دشمن بعثی قرار گرفت.

عروج آسمانی برادر دلسوخته اش محسن غلیانی در روح پر التهاب او بوجود آورد و سه روز پس از شهادت برادر، سلاح فرو افتاده ی او را در مشتهای آهنین خود فشرده بار دیگر راهی جبهه های نبرد حق علیه باطل گردید.

یکی از دوستان وی تعریف می کرد: مسلم تازه از خط برگشته بود. یکی از برادران بسیجی همراه ما پوتین نداشت. پدرم رو به مسلم گفت: « آقای شیرافکن این برادر بسیجی ما پوتین ندارد.»

مسلم خندید و گفت: «آشیخ شنبه، بهتر از پوتین من سراغ داری؟»

سریع پوتینش رو در آورد و به بسیجی داد، دستی از محبت به سرش کشید و صورت او را بوسید. بسیجی با خوشحالی فراوان پوتین را پوشید و رفت.
بهترین شهید بهترین پوتین + تصاویر
سردار شهید محمد حسین شیر افکن از جمله عاشقان واصلی است که هشت سال دفاع مقدس را به شوق شهادت زیست و با آنکه بارها با استنشاق گازهای مسموم دشمن تا سر حد شهادت پیش رفت اما گوئی تقدیر آسمانی او درزمانی دیگر رقم خورده بود. در سال 1370 جهت آموزش دوره ی دافوس به تهران عزیمت کرد ولی مجروحیت شیمیائی توان فراگیری را از وی سلب کرده و اوراراهی بیمارستان ساخت. 
بیمارستان مسلمین شیراز در هجده آبان 1370 با مردی بدرود گفت که سالیان مدیدی از عمر پر نشیب و فراز خود را در جهاد و مبارزه گذراند. شهید شیر افکن پس از سالها تحمل درد فراق در سرانجامی سپید، بال در بال ملائک، ملکوت آسمان را در نوردید و عاشقانه به خیل شهدای هشت سال دفاع مقدس پیوست.
ارسال نظرات
پر بیننده ها