خبرهای داغ:
شاه امیریان
ما تلاش می‌کنیم تا اعتماد مردم به حاکمیت را محکم کنیم.
کد خبر: ۸۵۱۳۵۳۵
|
۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس به نقل از ایسنا، معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استانداري فارس با اشاره به برخي برنامه‌هاي سفر رئيس‌جمهور و هيئت دولت به اين استان، گفت: اين سفر يك سفر شهرستاني نيست و آقاي دكتر روحاني تنها به مركز استان سفر خواهند داشت.

جوانشیر کدخداپور در جلسه شوراي فرهنگ عمومي استان فارس با يادآوري اينكه معاونان رئيس‌جمهور و وزراي دولت به برخي شهرستان‌هاي استان سفرهايي خواهند داشت، اضافه كرد: موضوع استقبال مردمي و سخنراني رئيس‌جمهور در جمع مردم، در روز اول سفر انجام خواهد شد و مكان سخنراني هم احتمالا صحن مطهر حضرت شاهچراغ(ع) خواهد بود.

وي با تاكيد بر اينكه مسئولان در فارس تلاش كرده‌اند كه برخلاف رويه گذشته سفرهاي رئيس‌جمهور در ساير استان‌ها، جلسات را با يكديگر ادغام نكنند، خاطرنشان كرد: آقاي دكتر روحاني ديدارهايي با علما، ایثارگران، برگزیدگان، نخبگان بخش اقتصادی و سرمايه‌گذاري خواهند داشت و اما ادغام برخي از ديدارها و جلسات نيز اجتناب‌ ناپذير است.

معاون سياسي استاندار فارس با بيان اينكه تعيين افراد براي حضور در جلسات پيش‌بيني شده با رئيس‌جمهور در اختيار استان نيست، گفت: ما تنها نام افراد را به مسئولان ذيربط اعلام مي‌كنيم اما تصميم‌گيرنده نيستيم.

كدخداپور تاكيد كرد: طي سه هفته اخير تعامل‌هاي خوبي با نمایندگان مردم و مسئولان استان برگزار شده است.

وي در عين‌حال بر اين‌كه در سفرهاي دولت يازدهم معمولان مصوبات استاني مانند دولت‌هاي گذشته وجود ندارد، گفت: تأکید رئیس جمهور بر این است که چند پروژه‌ای که به استان اختصاص داده‌ می‌شود، پروژه‌هایی باشد که در دوره ریاست جمهوری ایشان نیز اعتبار آن‌ها تأمین و تکمیل شود و پروژه نیمه کاری بعد از اتمام دوران ریاست جمهوری باقی نمانده باشد.

کدخداپور ادامه داد: به عنوان مثال از دولت قبل 200 هزار میلیارد تومان وعده پروژه‌های استان فارس بود که تنها 60 هزار میلیارد تومان آن محقق شد و 160 هزار میلیارد تومان آن تنها در حد قول بود لذا ما تلاش می‌کنیم تا اعتماد مردم به حاکمیت را محکم کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس با بیان اینکه در این سفر، بیشتر تأکید بر استفاده از تسهیلات و فاینانس داخلی و خارجی و جلسه ویژه با سرمایه‌گذاران است، گفت: ما لیست زیادی در بخش‌های فرهنگی، ورزشی، قرآنی و زیرساخت های مجتمع‌های فرهنگی و هر چیزی که فکر کردیم نیاز بوده، تهیه کرده و ارائه دادیم اما اینکه دولت کدام را بپذیرد در اختیار ما نیست.

وی در ادامه به برخی از شایعه‌سازی‌ها در خصوص اسراف در برخی اقدامات برای سفر رئیس جمهور به شیراز اشاره و ضمن رد همه اين شايعات تاكيد كرد: تمام تلاش خود را برای صرفه‌جویی در این سفر انجام داده‌ایم به طوری که تا آنجا که توانستیم از هتل‌ها استفاده نکرده و از ظرفیت مهمانسراها استفاده خواهیم کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس ادامه داد: در مورد جایگاه سخنرانی رئیس جمهور که اکنون در برخی از مکان‌ها درباره آن صحبت می‌شود که هزینه‌های سنگینی برای احداث سازه بتنی صرف شده، باید گفت که اصلاً چنین نیست و اطلاعات ناقص پراکنده شده است.

وي گفت: در مورد این جایگاه ما با کارگاهی صحبت کردیم و بنا شده تا جایگاهی با ابعاد 6 در 12 با تیرآهن با پیچ و مهره که متحرک و قابل باز شدن است برای سخنرانی رئیس جمهور احداث شود که این جایگاه هیچگونه ضایعاتی ندارد و دوباره قابل استفاده است.

معاون سياسي استانداري فارس گفت: کل هزینه این جایگاه به غیر از آهن قریب 30 میلیون و با پول آهن آن قریب 90 میلیون است که هزینه بسیار ناچیزی است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها