خبرهای داغ:
رئیس اداره تبلیغات اسلامی کبودراهنگ از برگزاری مراسم اعتکاف در 17 مسجد این شهرستان خبر داد و گفت: ماه‌های مبارک رجب، شعبان و رمضان بهترین فرصت برای تجدید قوای معنوی و حضور جوانان در مساجد است.
کد خبر: ۸۵۱۳۵۲۴
|
۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کبودراهنگ، حجت‌الاسلام حسین علی قمری نیا از برگزاری مراسم اعتکاف در 17 مسجد این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: این مراسم معنوی در مسجد جامع شهر کبودراهنگ، ویژه برادران و بانوان و در مساجد شهر شیرین سو و گل تپه و روستاهای قباق تپه، اورقین، کوهین، داق داق آباد، نورآباد، طاسران، سرایجوق، ازوندره و چند روستای دیگر برگزار می‌شود.

وی از حضور ۹۵ درصدی جوانان در اعتکاف سال گذشته خبر داد و افزود: خوشبختانه هر سال میزان استقبال جوانان از مراسم اعتکاف نسبت به سال قبل افزایش می‌یابد و پیش‌بینی می‌شود امسال نیز شاهد استقبال گسترده جوانان در این مراسم معنوی باشیم.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی کبودراهنگ از اعزام روحانیون برای سخنرانی به مساجد دارای مراسم اعتکاف شهرستان خبر داد و گفت: این اقدام با هدف پر بار کردن مراسم های اعتکاف شهرستان کبودراهنگ از لحاظ معنوی و مذهبی و افزایش اطلاعات دینی معتکفین از سوی تبلیغات اسلامی انجام می شود.
وی تبلیغ و تبیین اهداف و اندیشه های انقلاب اسلامی و پاسخگویی به سوالات شرعی و اعتقادی از دیگر اهداف اعزام مبلغ به مساجد اعلام کرد و گفت: مبلغین خواهر و برادر در ماه رجب علاوه بر مساجد، به برخی مدارس این شهرستان نیز اعزام می شوند.
قمری‌نیا به بیان مطالبی در باب فضیلت و جایگاه اعتکاف در سیره پیامبر اسلام(ص) پرداخت و گفت: ایام ماه های مبارک رجب، شعبان و رمضان بهترین فرصت برای تجدید قوای معنوی و حضور جوانان در مساجد است.
انتهای پیام/

ارسال نظرات