خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه سپاه نهبندان:

تاسیس سپاه پاسداران؛ انقلاب اسلامی را بیمه کرد

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه سپاه نهبندان گفت: تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرمان امام خمینی(ره) در سال 1358 جزء خلاقیت ها و ابتکارات ایشان است که انقلاب اسلامی را بیمه کرد.
کد خبر: ۸۵۱۳۵۱۰
|
۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین مومن زاده در دیدار با کارکنان ناحیه سپاه نهبندان به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران اظهارداشت: تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرمان امام خمینی(ره) در سال 1358 جزء خلاقیت ها و ابتکارات ایشان است که انقلاب اسلامی را بیمه کرد.

وی افزود: سپاه پاسداران نهادی است که از همان ابتدا برای مردم و حفظ و حراست از دین و کشور به وجود آمد و هر چه از عمر این انقلاب می گذرد حکمت و حقانیت امام را بیشتر به اثبات می رساند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه سپاه نهبندان با اشاره به فرمایش امام راحل مبنی بر " اگر سپاه نبود کشور هم نبود" اشاره کرد و گفت: منظور امام از این سپاه، سپاهی همراه با معنویت، صداقت، ولایت مداری و پاسداری از انقلاب و دستاوردهای آن است.

حجت الاسلام مومن زاده تصریح کرد: مهم ترین الزام بسیجیان و پاسداران ولایت مداری، ولایت محوری، معنویت محوری، صداقت، ارتباط با خدا، زهد و بصیرت داشتن است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها