خبرهای داغ:
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی همدان با بیان اینکه با توجه به نرخ نامه جدید، کرایه تاکسی ها 20 تا 25 درصد افزایش یافته است، گفت: با افزایش نرخ تاکسی ها، چهار اکیپ بازرسی به صورت فعال و ثابت در سطح شهر حضور دارند و به تخلفات رسیدگی می کنند.
کد خبر: ۸۵۱۳۵۰۳
|
۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، مهرداد خورشیدوند اظهار داشت: با توجه به افزایش نرخ تاکسی از اول اردیبهشت ماه، اکیپ های بازرسی به صورت فعال در سطح شهر حضور دارند.

وی افزود: نرخ نامه جدید تاکسیرانی اول اردیبهشت ماه ابلاغ و به رانندگان تاکسی نیز اعلام شد و تا چند روز آینده، برچسب نرخ‌نامه جدید در تاکسی ها نصب خواهد شد

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی همدان با بیان اینکه با توجه به نرخ نامه جدید، کرایه تاکسی ها 20 تا 25 درصد افزایش یافته است، تصریح کرد: با افزایش نرخ تاکسی ها، چهار اکیپ بازرسی به صورت فعال و ثابت در سطح شهر حضور دارند و به تخلفات رسیدگی می کنند.

وی با بیان اینکه واحد رسیدگی به شکایات تاکسیرانی نیز پاسخگوی اعتراضات شهروندان است، یادآور شد: میزان شکایات مردمی ارائه شده به واحد شکایات ما از روز گذشته افزایش چندانی نداشته و روند ثابتی را همچون گذشته دارد و گران شدن کرایه تاکسی افزایش شکایات را به همراه نداشته است.

خورشیدوند افزود: مردم می توانند در صورت مشاهده تخلف، شکایت خود را با سامانه پیامکی 30004139 و یا شماره تلفن 32514242 در میان بگذارند.

وی گفت: رانندگان تاکسی موظفند بر اساس نرخ نامه مصوب، از مسافران کرایه دریافت کنند و اگر غیر از این بوده، رانندگان مرتکب تخلف شده اند و در صورت در میان گذاشتن این تخلف با واحد شکایات تاکسیرانی، با راننده متخلف برخورد می شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات