خبرهای داغ:
مسئول اتحادیه پوشاک بیرجند:

جای خالی البسه ایرانی اسلامی در بازار بیرجند خالی است

مسئول اتحادیه پوشاک بیرجند گفت: ارائه الگوهای اسلامی، حمایت از طراحان و تولید کنندگان برای عرضه لباسهای اسلامی و ایرانی در بازارپوشاک ما خالی است.
کد خبر: ۸۵۱۳۴۹۳
|
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۳

سید علی اسماعیلی زاده نیز در این خصوص در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی اظهارداشت: گشت و بازرسی با حضور پایگاه بسیج اتحادیه پوشاک با همکاری نماینده ای از اتاق بازرگانی در بازار بیرجند با هدف بدحجابی فروشندگان آقا و خانم، مانکن های بدحجاب، نقوش غیر اسلامی بر روی پوشاک هفته ای یک بار انجام می شود.

مسئول اتحادیه پوشاک بیرجند گفت: با بازرسی های به عمل آمده از فروشگاه های پوشاک و حضور بانوان و آقایان بد حجاب در درجه اول مورد ارشاد و بعد ده روز با آنها مهلت داد می شود و اگر به آن توجه نکردند با اخطار کتبی اعمال قانون می شود.

وی خطاب به بانوان خریدار یادآورشد: از افرادی که فروشگاه پوشاک دارند درخواست شده است با چاپ و نصب سخنان ائمه اطهار درخصوص عفاف و حجاب افراد ی که بدحجاب هستند به نوعی امر به خوبی و داشتن پوشش مناسب کنند.

مسئول اتحادیه پوشاک بیرجند، یادآورشد: متاسفانه با بدحجابی بعضی از بانوان خریدار در بازار و فروشگاههای پوشاک فروشندگان آقا نمی توانند تذکرات لازم را درخصوص رعایت حجاب بانوان داشته باشند.

وی متذکرشد: ارائه الگوهای اسلامی و حمایت از طراحان و تولیدکننده گان برای عرضه لباسهای اسلامی و ایرانی و تبلیغ برای گسترش آن وجود ندارد و جای تبلیغ و ارائه الگوهای مناسب و اسلامی در بازار ما خالی است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار