خبرهای داغ:
مسئول بسیج اصناف سپاه انصارالرضا(ع) گفت: بانوانی که حجاب اسلامی را در فروشگاه های پوشاک رعایت می کنند مورد تشویق قرار می گیرند .
کد خبر: ۸۵۱۳۴۸۶
|
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۳

علی امیرآبادی زاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی اظهارداشت: برای اصلاح چهره بازار هر هفته جلسه ای با همکاری بسیج اصناف استان و بیرجند با همکاری اتاق اصناف و اداره اماکن نیروی انتظامی گرفته می شود.

مسئول بسیج اصناف سپاه انصارالرضا(ع) گفت: با بازرسی های صورت گرفته توسط بسیج اصناف، اتحادیه پوشاک و اداره اماکن نیروی انتظامی از بازار و فروشگاه های پوشاک انجام می شود و بانوان و آقایانی که حجاب اسلامی را در فروشگاه های پوشاک رعایت می کنند مورد تشویق قرار می گیرند .

وی یادآور شد: فروشگاه هایی که از مانکن های بدحجاب استفاده می کنند و یا کسانی که حجاب اسلامی را رعایت نمی کنند تذکرات لازم داده می شود.

مسئول بسیج اصناف استان افزود: تاکنون بازرسی هایی از بازار سادسی، فروشگاه های پوشاک در خیابان های معلم و توحید صورت گرفته و به آقایان و بانوانی که حجاب را رعایت نمی کنند و آقایانی که پوشاک نامناسب بانوان را در فروشگاهها عرضه می کنند و یا مانکن های بدحجاب تذکراتی داده می شود.

امیرآبادی یادآورشد: تاکنون 8 جلسه با همکاری بسیج اصناف، اتحادیه پوشاک بیرجند و اداره اماکن نیروی انتظامی برای اصلاح چهره بازار و فروش و حجاب بانوان و آقایان در بازار و فروشگاهها گرفته شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها