خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قاینات:

هفته عقیدتی سیاسی بهانه ای برای الگوگیری از سیره علمای دین است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قاینات گفت: هفته عقیدتی سیاسی بهانه ای برای توجه و تفکر بیشتر ما نسبت به اندیشه های بزرگان و علمای دین و الگو گیری سیره زندگی آنها است.
کد خبر: ۸۵۱۳۴۸۵
|
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین مجتبی مرادی در جلسه برنامه ریزی هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج ضمن گرامیداشت این ایام ، گفت: هفته ی عقیدتی سیاسی در سپاه و هفته معلم در آموزش و پرورش که جهت گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری(ره) برگزار می شود ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهید مطهری، بهانه ای است برای توجه و تفکر بیشتر نسبت به اندیشه های بزرگان و علمای دین و شناخت تفکرات آن بزرگواران و الگو گیری از نحوه زندگی و رفتار و کردارشان .

وی ادامه داد: علامه شهید مطهری به حق یکی از کسانی است که زحمت و رنج زیادی در احیای دین مقدس اسلام و انقلاب کشید.

 مرادی افزود: در بیان شخصیت استاد مطهری همین بس که امام (ره) فرمودند "مطهری پاره تن من بود".

برات زاده فرمانده ناحیه قاینات نیز در این جلسه گفت: شهید مطهری از پایه گذاران و افراد موثر و مورد قبول و وثوق حضرت امام(ره) در به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی بود.

دیدار با ائمه جمعه، سرکشی از خانواده های شهدا و جانبازان، محافل انس با قرآن، مسابقه ی کتاب خوانی از کتب شهید مطهری(ره) و برگزاری جلسه ویژه خانواده های کارکنان شاغل و بازنشستگان از برنامه های هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج قاین است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار