خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه فامنین:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه فامنین گفت: هدف اصلی سپاه، پاسداری از انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۸۵۱۳۴۷۲
|
۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۰

حجت‌الاسلام آقامیرزایی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در فامنین با تبریک به مناسبت سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: یکی از ویژگی‌های حضرت امام خمینی(ره) این بود که آینده‌نگر بودند و می‌دانستند این انقلابی که با هزاران خون شهید ایجاد شده است با تهدید ها و هجمه‌های دشمنان انقلاب مواجه خواهد شد.

وی افزود: با توجه به این امر نیاز به یک نیرویی که بتواند در برابر این هجمه ها بایستد و با آن مقابله کند، احساس می‌شد به همین دلیل حضرت امام خمینی(ره) با تدبیری که داشتند، دستور تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را صادر کردند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه فامنین با بیان اینکه هدف اصلی سپاه، پاسداری از انقلاب اسلامی است، گفت: دشمن از همان روزی که انقلاب پیروز شد از هر طرح و روشی که بتواند به انقلاب صدمه بزند کوتاهی نکرده است.

وی ابراز داشت: دشمن همواره درصدد است که از راه‌های گوناگون چه از لحاظ نظامی، فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و... به انقلاب اسلامی خدشه وارد کند و در تمام این عرصه ها رهبری مقام معظم رهبری و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بوده که توانسته با حربه‌های دشمن مقابله کند.

آقامیرزایی اظهار داشت: از ویژگی‌های دیگر سپاه پاسداران معنویتی است که در این نهاد مقدس حاکم است که اگر این خصوصیت نبود سپاه نبود و اگر سپاه نبود کشور نبود.

وی در پایان سخنان خود افزود: امیدواریم که این نهاد به یاری خدای متعال همواره حافظ این انقلاب باشد و دشمنان این انقلاب همواره در یأس و نا امیدی باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات