سردار سرتیپ دوم پاسدار محمدعلی آسودی معاون فرهنگی و تبلیغات نمایندگی ولی فقیه در سپاه در همایش رزمندگان و پیشکسوتان تبلیغی دفاع مقدس در کرمان، ا
کد خبر: ۸۵۱۳۴۵۶
|
۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۰

 

 

۱۷۰۰ شهید تبلیغات دفاع مقدس شناسایی شده است

به گزارش خبرگزاری بسیج سپاه ثارالله استان کرمان :معاون فرهنگی و تبلیغات نمایندگی ولی فقیه در سپاه از تدوین نقش و کارکرد تبلیغات جبهه و جنگ در ۸ سال دفاع مقدس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری روابط عمومی سپاه ثارالله استان کرمان؛ سردار سرتیپ دوم پاسدار محمدعلی آسودی معاون فرهنگی و تبلیغات نمایندگی ولی فقیه در سپاه در همایش رزمندگان و پیشکسوتان تبلیغی دفاع مقدس در کرمان، اظهار داشت: ۱۸ خرداد سالروز شهادت حجت الاسلام عباس شیرازی فرمانده تبلیغات جبهه و جنگ، به عنوان «روز تبلیغات دفاع مقدس» برای ثبت در تقویم کشور پیشنهاد شده است که با تصویب آن، هر سال در این روز تعدادی از پیشکسوتان دفاع مقدس تجلیل می‌شوند.

معاون فرهنگی و تبلیغات نمایندگی ولی فقیه در سپاه اظهار داشت: به برکت نفس گرم شهدا توفیق این گردهمایی نصیب ما شده است تا از آن دوران طلایی و استثنایی صحبت کنیم.

وی خاطر نشان کرد: امروز هر آنچه از حماسه‌ها، رشادت‌ها و شهادت‌های دوران دفاع مقدس قابل دیدن؛ شنیدن و خواندن است، حاصل کار تبلیغات دفاع مقدس است.

سردار آسودی ابراز کرد: طی سه سال کار و تلاش موفق شدیم ۱۷۰۰ شهید تبلیغات دفاع مقدس را در کشور شناسایی کنیم و باید با همت مردانه به تدوین و دسته بندی نقش تبلیغات در آن ۸ سال بپردازیم.

معاون فرهنگی و تبلیغات نمایندگی ولی فقیه در سپاه اظهار نمود: ایجاد بانک اطلاعاتی و تبدیل اطلاعات به سند جهت تدریس در دانشگاه‌ها و ارائه به جبهه مقاومت از جمله کارهای پیش رو است.

وی از راه‌اندازی مجمع مردم‌نهاد پیش‌کسوتان عرصه فرهنگی-تبلیغی دفاع مقدس و جبهه مقاومت خبر داد و گفت: شعبات استانی این تشکل نیز راه اندازی خواهد شد.

سردار آسودی تدوین نقش تبلیغات در دفاع مقدس، تدوین تاریخچه‌ی روابط عمومی و تبلیغات سپاه در دفاع مقدس، برگزاری کنگره شهدای عرصه فرهنگی و تبلیغی و رسانه و تجلیل از پیش‌کسوتان تبلیغات را بخشی از اهداف راه‌اندازی این مجمع برشمرد که در قالب ۲۸۰ سوال در دست اقدام است.

معاون فرهنگی و تبلیغات نمایندگی ولی فقیه در سپاه افزود: در همین راستا نقش تبلیغات در آفند و پدافند، در عملیات روانی، در پشت جبهه، در جذب و اعزام نیرو، در جمع‌آوری کمک‌های مردمی، در سطح بین الملل و خاورمیانه بخش دیگری از اهدافی است که دنبال می‌شود.

سردار آسودی با بیان اینکه هر جا با دست خالی شروع کردیم، پیروز شدیم، خاطر نشان کرد: از همه‌ی ظرفیت‌های تبلیغات دفاع مقدس در قرارگاه جنگ نرم بهره‌برداری خواهیم کرد. همچنین در این آئین مهدی صدفی از پیشکسوتان رزمی-تبلیغی دفاع مقدس، با اشاره به وجود ۱۲۸ شهید تبلیغات در استان کرمان اظهار کرد: تاکنون ۲۳۵ رزمنده تبلیغات لشکر ۴۱ ثارالله شناسایی شده‌اند.

وی با بیان این نکته که جنگ امروز ما با دشمن در عرصه فرهنگی و تبلیغی است؛ افزود: تحلیل نبرد در عرصه تبلیغ، به طور شایسته انجام نشده است.

ارسال نظرات