مدیرکل اوقاف مازندران:

تجمع «یمن تنها نمی‌ماند» در بقاع متبرکه مازندران

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: تجمع «یمن تنها نمی‌ماند» در ۲۰ بقعه متبرکه مازندران برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۵۱۳۴۲۸
|
۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۶

 



 

خبرگزاری بسیج مازندران، به نقل از روابط عمومی اوقاف و امور خیریه مازندران، حجت‌الاسلام ستار علیزاده اظهار داشت: مردم ایران همیشه پشتوانه مردمان مظلوم، مسلمان و بی‌گناه سراسر جهان هستند.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با بیان اینکه کشتن کودکان، تخریب خانه‌ها و نابود کردن ثروت‌های ملی یک کشور جنایت محسوب می‌شود، افزود: سعودی‌ها با حمله به یمن جنایت دیگری را رقم زدند و این حرکت ننگ دیگری برای آل‌سعود است.

 

علیزاده از برگزاری تجمع «یمن تنها نمی‌ماند» خبر داد و گفت: در راستای حمایت و دفاع معنوی و سیاسی از مردم مظلوم و بی‌دفاع یمن و محکوم کردن تخریب مساجد، اماکن مذهبی، زیرساخت‌های اقتصادی، بیمارستانی، مدارس توسط وهابیون و آل‌سعود، سازمان اوقاف و امور خیریه بنا بر وظایف اسلامی و انسانی خود تجمع بزرگ "یمن تنها نمی‌ماند"را برگزار می‌کند.

 

وی با اشاره به اینکه تجمع "یمن تنها نمی‌ماند" از سوی ادارات اوقاف و امور خیریه شهرستان‌ها در 20 بقعه و امامزاده مازندران برگزار می‌شود، بیان داشت: این تجمع‌ها فردا پنج‌شنبه سوم اردیبهشت بعد از نماز مغرب و عشاء باحضور مردم ولایی استان و سخنرانی سخنرانان مطرح استان برگزار می‌شود.

 

علیزاده با بیان اینکه در برگزاری تجمع یمن تنها نمی‌ماند از ظرفیت هیئت‌های امناء، مدیران مراکز فرهنگی قرآنی، مدیران سازمان تبلیغات، ائمه جمعه، بسیج، حوزه‌های علمیه، صدا و سیما، نیروی انتظامی، آموزش و پرورش، دانشگاه‌ها و مجموعه ادارات استفاده می‌شود، افزود: از جوامع قرآنی و مربیان قرآن برای حضور در این تجمع دعوت می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار