معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران از توزیع فراخوان بین المللی جشنواره نامه‌ای به امام رضا(ع) در بیش از ۸۰ مدرسه خارج از کشور خبر داد.
کد خبر: ۸۵۱۳۴۲۶
|
۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۴


 

خبرگزاری بسیج مازندران، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، عباس زارع اظهار داشت: پس از اخذ ابلاغ جشنواره بین المللی نامه ای به امام رضا(ع)، با برنامه ریزی های مدون و اصولی، در راستای جذب بیش از پیش قشر کودک و نوجوان اعم از داخل کشور و خارج از کشور، فراخوان این جشنواره با ترجمه به زبان‌های زنده دنیا به بیش از 80 مدرسه خارج از کشور ارسال شد.

 

وی با بیان اینکه ما در داخل کشور از ظرفیت‌های بسیار بالایی در بخش آموزش و پرورش برخورداریم اذعان داشت: این جشنواره فرصت مغتنمی است که با تعامل مشترک و متقابل با این نهاد فرهنگی، به ترویج فرهنگ رضوی در ایران و جهان بپردازیم.

 

زارع گفت: در ایام نوروز بیش از 200 هزار فراخوان این جشنواره، بین دانش آموزان مازندران همراه با پیک‌های نوروزی توزیع شد.

 

وی با اعلام این خبرگفت: به هر مدرسه ای که به تعداد دانش آموزان حاضر خود، فراخوان جشنواره را توزیع کند تا سقف 2 میلیون ریال کتاب برای تجهیز کتابخانه‌ها اهدا می‌شود.

زارع بیان کرد: زنگ نامه‌ای به امام رضا(ع) در اردیبهشت امسال، با هماهنگی آموزش و پرورش مازندران در مدارس این استان نواخته خواهد شد.

 

نخستین نامه‌ای که به دبیرخانه این جشنواره رسیده است از نگین اسدی، دختر دبستانی ساکن  ساری است و بنا به پیگیری‌های دبیرخانه جشنواره، وی و خانواده‌اش به مدت 4 روز مهمان امام رضا(ع) در شهر مشهد مقدس خواهند بود.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها