دبیر فدارسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران:

پیام تبریک مقام معظم رهبری خستگی را از تنمان بیرون کرد

حمید بنی تمیم در مجمع انتخابات هیات کشتی استان چهارمحال و بختیاری گفت: برگ زرین ما در موفقیت های اخیر پیام تبریک مقام معظم رهبری بود که خوشحالی مارا دو چندان کرد.
کد خبر: ۸۵۱۳۳۷۵
|
۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ ، حمید بنی تمیم در مجمع انتخابات هیات کشتی استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به پیروزی تیم کشتی آزاد کشورمان در مسابقات جام جهانی 2015 اظهار داشت: برگ زرین ما در موفقیت های اخیر پیام تبریک مقام معظم رهبری بود که خوشحالی مارا دو چندان کرد.

دبیر فدارسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران افزود: پیام تبریک مقام معظم رهبری خستگی را از تنمان بیرون کرد و شادمانی مردم نیز برایمان بسیار ارزشمند بود.

وی ادامه داد: پیشرفت رشته کشتی در استان چهارمحال وبختیاری به ویژه در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

بنی تمیم، پتاسیل رشته کشتی استان را بالا توصیف کرد و از قهرمانان و ورزشکاران به عنوان مولفه‌های چرخاندن چرخ این رشته ورزشی نام برد .

وی با اشاره به اهمیت استعداد یابی رشته کشتی در بخش پایه و نوجوانان عنوان کرد: خانه کشتی در استان چهارمحال وبختیاری احداث می شود.

دبیر فدارسیون کشتی، با اشاره به اینکه برگزاری مسابقات کشتی در استان‌ها ضروری است، افزود: میزبانی مسابقات کشتی یک نیروی محرک و قوی برای کشتی‌گیران است و سبب ایجاد انگیزه برای نوجوانان و جوانان در زمینه روی آوری به مهم‌ترین ورزش ملی کشور است.

وی با اشاره به حجم بدهی یکصد و ده میلیارد ریالی فدارسیون کشتی در سال 92 افزود: آبان ماه سال 92 که امیر خادم مسئولیت فدارسیون کشتی را برعهده گرفتند این فدارسیون با بدهی یکصد و ده میلیارد ریال روبه روبه بوده است .

بنی تمیم از اعزام 500 ورزشکار به مسابقات بین المللی در سال 93 خبرداد و گفت: در سال گذشته 400 مدال رنگارنگ توسط کشتی گیران آزاد و فرنگی در مسابقات بین المللی کسب شده است.

گفتنی است: با حضور دبیر فدارسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران، محمد مسعودی با کسب 17رای از 17رأی مأخوذه به مدت چهار سال به عنوان رئیس هیات کشتی استان چهارمحال و بختیاری انتخاب شد.

ارسال نظرات