مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ایجرود خبر داد

موفقیت چشمگیر سپاه در مقابله با جنگ نرم دشمن

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ایجرود گفت: سپاه پاسدران موفقیت‌های چشمگیری در مقابله با جنگ نرم و تهاجم فرهنگی دشمنان داشته است.
کد خبر: ۸۵۱۳۳۵۸
|
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۹
حجت‌الاسلام محمد علی تیموری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج با تبریک سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران اظهار داشت: سپاه در دوم اردیبهشت ماه سال 58 به فرمان امام خمینی(ره) تاسیس شد.

وی با اشاره به اینکه سپاه از زمان تاسیس از اقتدار و قدرت خاصی برخوردار بود، گفت: وجود انسان‌های مومن و ولایت‌مدار سبب شد سپاه از همان ابتدا از قدرت و توانایی خوبی برخوردار باشد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ایجرود با بیان اینکه در حال حاضر روز به روز بر قدرت و توان سپاه نسبت به گذشته افزوده می‌شود، افزود: امروز سپاه در همه عرصه‌ها با صلابت حضور دارد.

وی با اشاره به اینکه عزت و اقتدار سپاه برای دوستان و دشمنان به وضوح روشن است، یادآور شد: فلسفه تشکیل سپاه بر اساس اصل 151 قانون اساسی نگهبان و حافظ انقلاب و دستاوردها و ارزش‌های آن است.

تیموری به حضور گسترده سپاه در همه عرصه‌ها و صحنه‌های انقلاب اشاره کرد و متذکر شد: سپاه در دوران هشت سال دفاع مقدس و حمله عراق به ایران نقش بسزایی ایفا کرد.

وی با اشاره به اینکه سپاه پس از دوران هشت سال دفاع مقدس در عرصه‌های مختلف سازندگی، امنیتی و اقتصادی نقش بارزی داشته است، ابراز داشت: امروز سپاه در عرصه جنگ نرم دشمنان در راستای خنثی‌سازی طرح و توطئه‌های دشمنان برنامه‌های مختلفی اجرا می‌کند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ایجرود به موفقیت چشمگیر سپاه در مقابله با جنگ نرم دشمنان اشاره کرد و اظهار داشت: امروز ملت ایران اعتماد خاصی به سپاه دارد و این اعتماد نیز از همان بدو تاسیس وجود داشت.

ارسال نظرات
آخرین اخبار