جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان گفت: ماموریت اصلی سپاه نگهبانی و حراست از انقلاب و دستاوردهای آن است.
کد خبر: ۸۵۱۳۳۵۴
|
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از زنجان, رضا حسینی ضمن تبریک به مناسبت تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در دوم اردیبهشت ماه سال 58 به فرمان امام خمینی(ره) تاسیس شده است.

وی خاطر نشان کرد: پس از تاسیس سپاه در کوتاه‌ترین زمان سپاه عملکرد خوبی از خود نشان داد و امام راحل سالروز میلاد امام حسین(ع) را روز بزرگ پاسدار نامگذاری کردند.

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان به اهداف تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد و بیان داشت: ماموریت اصلی سپاه نگهبانی و حراست از انقلاب و دستاوردهای آن بوده است.

وی تقویت توان دفاعی و نظامی کشور را از دیگر اهداف تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران دانست و یادآور شد: مبارزات مسلحانه با ضد انقلابیون و مبارزه قانونی با عوامل و جریان‌ها جزئی از ماموریت‌های سپاه بوده است.

حسینی با بیان اینکه سپاه در هر عرصه‌ای از کیان نظام و تهدیدات سخت و نیمه سخت که امروز مطرح است دفاع می‌کند، گفت: سپاه در عرصه نظامی به عنوان یک نیروی مسلح، قوی و نیرومند بوده و در همه شرایط آماده خدمت است.

وی با بیان اینکه سپاه از همان بدو تولد در عرصه امنیتی و اطلاعاتی برای مقابله با آشوب‌ها و بحران‌ها فعالیت داشته و ماموریت خود را به نحو احسن انجام داده است، اظهار داشت: سپاه توانست از زمان تاسیس تاکنون به خوبی با همه آشوب‌ها و آسیب‌ها مقابله کند.

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان به اقدامات علمی و دفاعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد و ابراز داشت: امروز سپاه در بحث فناوری علمی و دفاعی و ساخت تاسیسات پیشرفته و خودروهای نظامی فعالیت گسترده‌ای دارد.

وی به اقدامات فرهنگی و سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد و اظهار داشت: در شرایط امروز جامعه هر روز هجمه‌های بسیاری به جامعه وارد می‌شود و سپاه با برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی و سیاسی برای مقابله با این هجمه‌ها فعالیت می‌کند.

ارسال نظرات