معاون هماهنگ‌کننده نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان زنجان:

همه توطئه‌ها و تهاجم‌های دشمنان با حضور گسترده سپاه خنثی شده است

معاون هماهنگ‌کننده نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان گفت: همه توطئه‌ها و تهاجم‌های دشمنان با حضور گسترده سپاه خنثی شده است.
کد خبر: ۸۵۱۳۳۴۸
|
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از زنجان, محمدرضا غیاثی بیان اینکه سپاه به عنوان مولود انقلاب و نهادی برخواسته از بطن مردم است.

وی خاطر نشان کرد:  سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران پس از پیروزی انقلاب به فرمان امام راحل تاسیس شده است.

غیاثی به حضور گسترده و فعال سپاه در عرصه‌های مختلف اشاره کرد و ابراز داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در دوران هشت سال دفاع مقدس و قبل از آن در مبارزه با گروهک‌های ضد انقلابی نقش بی‌بدیلی ایفا کرده است.

وی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران را پشتیبان و حافظ انقلاب و دستاوردهای آن دانست و بیان داشت: امروز سپاه در عرصه‌های مختلف علمی و فناوری، حفاظت از شخصیت‌ها، حفاظت از امنیت پرواز، عرصه‌های سازندگی، محرومیت‌زدایی و...به خوبی ایفای نقش می‌کند.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان به نقش امام راحل در دوران هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و اظهار داشت: ایشان در دستگاه‌های نظامی دوره خاصی را نگذرانده بودند اما با قاطعیت توانستند یکی از طولانی‌ترین جنگ‌های تاریخ معاصر را مدیریت کنند.

وی اضافه کرد: مدت زمان جنگ ایران و عراق یک و نیم برابر جنگ جهانی اول و دو برابر جنگ جهانی دوم بوده است.

غیاثی با اشاره به اینکه جنگ تحمیلی به واسطه بسیج و نیروهای نظامی، ارتشی و سپاه به شایستگی اداره شد، گفت: امام راحل با خلاقیت فوق‌العاده خود توانستند معرکه‌ای را که دو ابرقدرت شرق و غرب به راه انداخته بودند، با عزت و افتخار مدیریت کنند.

ارسال نظرات