خبرهای داغ:
سرهنگ كوشكي: دشمن در حوزه عملیات روانی، جنگ الفاظ، آرمان ها و عقیده را برای ما تعریف کرده است از این رو نباید اجازه داد که دشمن به هدفش مبنی بر جنگ داخلی برسد.
کد خبر: ۸۵۱۳۳۴۰
|
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۳
به گزارش خبرگزاري بسيج از فارس، سعید کوشکی در شورای کارکنان ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس  با تاکید بر انجام کار برای رضای خدا، به مشکلات پیش روی بسیج دانشجویی در دانشگاه ها اشاره کرد و اظهار داشت: خداوند ما را در سختی آفریده و تفاوت ما با سایر موجودات اینست که با موفقیت از این سختی ها عبور کنیم.

وی با بیان اینکه در صورت سپری نکردن سختی ها به صورت پله ای و مرحله ای، نمی توان فی المجلس آن ها را حل کرد، ناحیه بسیج دانشجویی را مرکز تدوین سیاست های اجرایی و هدایت عملیاتی بسیج دانشجویی در سطح دانشگاه های استان برشمرد و با تاکید بر اجرای این موضوع مهم افزود: تحمل و صبر از راز و رمزهای موفقیت و راه برون رفت از مشکلات است از این رو باید آستانه تحمل خود را بالا برد و نباید از آرمان ها و ارزش ها نیز کوتاه آمد.

معاون هماهنگ کننده سپاه فجر استان فارس در ادامه با اشاره به توطئه های دشمنان گفت: دشمن پس آزمایش راه های گوناگون در برخورد با تمدن اسلامی به این نتیجه رسیده که راه ضربه زدن به آن، ایجاد جنگ درون تمدنی بوده و در حال حاضر جنگ در سوریه مصداق این مسئله است.

کوشکی با بیان اینکه همه جبهه ها علیه جمهوری اسلامی فعال شده است اضافه کرد: دشمن در حوزه عملیات روانی، جنگ الفاظ، آرمان ها و عقیده را برای ما تعریف کرده است  از این رو نباید اجازه داد که دشمن به هدفش مبنی بر جنگ داخلی برسد.

وی با بیان اینکه در بسیج دانشجویی باید چشمه ای عمل کرد نه آبشاری، بر خودتوانمندسازی و خودبصیرسازی تاکید کرد و گفت: چیزی که ما را در برجستگی قرار می دهد خودتوانمندسازی  و توجه نکردن به حواشی است چراکه حواشی می تواند پرتگاه خطرناکی باشد.

معاون هماهنگ کننده سپاه فجر استان فارس عبور زیرکانه از حاشیه ها را یکی از راه های رسیدن به مقصد اصلی ما دانست و با اشاره به انتظارات اساسی از بسیج دانشجویی خاطرنشان کرد: خودسازی معنوی، هویت انقلابی و بصیر بودن، پرورش و کادرسازی برای انقلاب اسلامی از جمله این انتظارات است.

کوشکی جهرمی با بیان اینکه پرورش نیروی هم تراز انقلاب اسلامی یکی از وظایف مهم بسیج دانشجویی است ادامه داد: در مواضعی که در آن هستیم نباید کوتاه بیاییم و رزم فرهنگی ما نیز باید منجر به بصیرت دینی و انقلابی شود.

وی در ادامه با اشاره به تایثر اردوهای جهادی  بیان داشت: این اردوها دارای ظرفیتی است که می توان با آن دل ها را مجذوب خود کرد.

معاون هماهنگ کننده سپاه فجر استان فارس که در جمع کارکنان ناحیه بسیج دانشجویی سخن می گفت  تصریح کرد: در بسیج دانشجویی، اگر توسعه فعالیت ها در قالب تشکلی باشد به حتم موفقیت را به دنبال خواهد داشت.

این استاد دانشگاه در ادامه با اشاره به فعالیت شبکه های اجتماعی، از آن به عنوان یک فرصت برای الگو سازی توسط نیروهای ارزشی و حزب الهی نام برد و یادآور شد: در بحث مقابله با ماهواره و شبکه های اجتماعی باید چهره به چهره پیش رفت و حزب الهی ها و نیروهای ارزشی باید در این خصوص الگوساز باشند.

در این نشست اسماعیل قزل سفلی مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس به ارائه گزارشی از فعالیت های این سازمان پرداخت و حجت الاسلام مهدی کاظمی مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس سخنرانی کرد.

در این جلسه کارکنان ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس به بیان نظرات و پیشنهادات خود پرادختند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها