خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه رزن:

از ویژگی‌های اصلی سپاه پاسداران مکتبی، انقلابی و مردمی بودن آن است

فرمانده سپاه ناحیه رزن گفت: از ویژگی های اصلی سپاه پاسداران مکتبی بودن، انقلابی و مردمی بودن آن است که آن را از سایر نیروهای نظامی دنیا متمایز می کند.
کد خبر: ۸۵۱۳۳۲۸
|
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از رزن، برات‌زاده با اشاره به سالگرد تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: نهاد مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با پیام تاریخی حضرت امام بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در سال 58 با هدف دفاع از انقلاب اسلامی و آرمانهای بلند آن توسط جمعی از جوانان مومن و انقلابی تشکیل شد.

وی ادامه داد: از ویژگی های اصلی سپاه پاسداران مکتبی بودن، انقلابی و مردمی بودن آن است که آن را از سایر نیروهای نظامی دنیا متمایز می کند.

فرمانده سپاه ناحیه رزن ابراز داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با الگگیری از سرور و سالار شهیدان عالم امام حسین (ع) و با توسل به فرهنگ عاشورایی در صحنه پر خطر انقلاب و در مقابل انواع تهدیدات دشمنان قسم خورده انقلاب پیروز بوده است بطوری که امام خمینی (ره) فرمودند اگر سپاه نبود کشور هم نبود.

وی افزود: امروز به فرموده مقام معظم رهبری دشمنان نظام اسلامی با تهدید نظامی و جنگ تحمیلی 8 ساله از براندازی نظام اسلامی ناکام شدند و با تهاجم فرهنگی و جنگ نرم درصدد تأثیرگذاری بر اعتقادات و باورهای مردم هستند .

برات‌زاده تصریح کرد: سپاه پاسداران با تکیه بر همان مشخصه های اصلی با آمادگی کامل در تمام زمینه ها به یاری خداوند متعال و مانند 36 سال گذشته توطئه ها و ترفندهای مختلف دشمنان را ناکام گذاشته و روز به روز شاهد نزدیکتر شدن نظام اسلامی به آرمانهای ولایت خواهیم بود.

ویگفت: چیزی که مد نظر وتاکید امام خمینی (ره) و رهبری معظم انقلاب بوده وارد نشدن در دسته جات سیاسی است اما سپاه وظیفه ذاتی خود می‌داند که برای روشنگری و آماده سازی مردم برای حضور در صحنه های مختلف جهت دفاع از انقلاب و ولایت وارد شود و در این میان قطعاً جریانات معاند به دلیل اینکه سپاه پاسداران به عنوان یک ارگان انقلابی، مردمی پشتوانه محکمی برای نظام بوده است به دنبال از صحنه خارج کردن این نهاد انقلابی و انزوا کشاندن این نهاد آرمانخواهی ملت ایران هستند.

فرمانده سپاه ناحیه رزن در خصوص فعالیت‌های اقتصادی سپاه و ورود این نهاد به این حوزه تصریح کرد: در بحث اقتصادی، فعالیت‌های اقتصادی که در سپاه انجام می شود جزء وظیفه ذاتی سپاه برای حفظ و حراست از انقلاب در راستای مباحث و مشکلات اقتصادی است.

وی با بیان اینکه یکی از تهدیدات بسیار مهم برای انقلاب تحریم‌های اقتصادی است، افزود: دشمنان در نظر دارند برای فلج کردن نظام از این حربه استفاده کنند و در این راستا فعالیت‌های اقتصادی سپاه برای خنثی سازی تحریم‌ها و کارشکنی ها در دو بعد انجام می‌شود.

برات‌‌زاده ادامه داد: یکی از این ابعاد اجرای پروژه های کلان با استفاده از امکانات و تجهیزات دوران دفاع مقدس به عنوان ظرفیت قابل توجه است که پروژه های مهمی در سال‌های گذشته انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: بعد دیگر نیزدر سطح بسیج و در راستای منویات رهبری برای فعال‌سازی اقتصاد مقاومتی و خانگی و مردمی کردن اقتصاد با اجرا و ارائه تسهیلات زود بازده و کم حجم در سقف 30 میلیون تومان بوده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار