خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی استان همدان خبر داد

رشد 100 درصدی کشفیات مواد مخدر در همدان/ شناسایی 50 نقطه آلوده در استان همدان

فرمانده انتظامی استان همدان از رشد 100 درصدی کشفیات مواد مخدر در فروردین ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و گفت: در راستای مبارزه با توزیع کنندگان مواد مخدر، 50 نقطه آلوده در استان همدان شناسایی شده که 21 نقطه در مرکز استان و 29 نقطه در شهرستان‌ها است.
کد خبر: ۸۵۱۳۳۲۳
|
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، رزمایش مشترک اقتدار نیروی انتظامی ملایر با همکاری یگان ویژه استان در استای ارتقا سطح آمادگی در برابر هر نوع ناامنی و افزایش امنیت شهروندان برگزار شد.

فرمانده انتظامی استان همدان در این رزمایش با اشاره به اهمیت بالای ملایر از لحاظ امنیتی اظهار کرد: یکی از اولویت‌های استان ارتقا توان عملیاتی برای حوادث غیر مترقبه و دیگر حوادث بوده که به همین منظور رزمایش اقار برای ارتقا توان عملیات و ارتقا امنیت اجتماعی برگزار می‌شود.

سردار حاجی محمد مهدیان نسب از برگزاری طرح عملیات مشترک حجمی از ساعت 5 پنج صبح در ملایر خبر داد و بیان کرد: در عملیات حجمی نیروهای یگان ویژه در مناطق مختلف شهر حضور پیدا می‌کنند.

وی با اشاره به وضعیت مطلوب نیروی انتظامی شهرستان ملایر در ارتقا امنیت اجتماعی نسبت به سایر نقاط استان بیان کرد: مطالبات مردم، پاسخگویی به مردم و کشفیات مواد مخدر از نکات بارز نیروی انتظامی شهرستان ملایر است.

فرمانده انتظامی استان همدان از رشد 100 درصدی کشفیات مواد مخدر در فروردین ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و بیان کرد: 16 طرح پیشگیرانه برای سال 94 در تمامی اماکن شهرک های صنعتی، تجاری، مسکونی و محله ها پیش بینی شده است.

وی از گزینش 300 پلیس افتخاری در ملایر خبر داد و عنوان کرد: تاکنون یک دوم این گزینش انجام شده و مابقی تا پایان سال گزینش شده و در اواخر اردیبهشت ماه سال جاری نیز یک رزمایش با حضور پلیس‌های افتخاری برگزار می‌شود.

مهدیان نسب با اشاره به کاهش 38 درصدی عملیات نوروزی در ملایر عنوان کرد: در سال جاری 18 اولویت مهم در نیروی انتظامی مشخص شده است که چهار اولویت برتر ارتقای فرهنگ حجاب و عفاف با رویکرد تقویت و عمومیت اخلاقی و اجتماعی، مبارزه قاطع با توزیع کنندگان مواد مخدر، تشکیل قرارگاه مقابله با سرقت و ارتقاء کشف و افزایش انضباط اجتماعی و جلوگیری از تصادفات جرحی و فوتی است.

وی گفت: در راستای مبارزه با توزیع کنندگان مواد مخدر، 50 نقطه آلوده در استان همدان شناسایی شده که 21 نقطه در مرکز استان و 29 نقطه در شهرستان‌ها است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات