خبرهای داغ:
یادداشت جلیل سوری به مناسبت سالروز تشکیل سپاه:
سپاه متولد عاشورا و حافظ و نگهبان نظامی است که بر اساس اسلام ناب محمدی(ص) برپا شده و تا زمان حکومت عدل جهانی مهدی(عج) نیز گسترده است.
کد خبر: ۸۵۱۳۳۰۲
|
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از تویسرکان، جلیل سوری جانباز و راوی دفاع مقدس در یادداشتی به مناسبت سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نوشت؛

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به حق کارنامه درخشانی از بدو تأسیس تاکنون برجای گذاشته است و در برابر همه فتنه ها و دشمنان این ملت با هوشیاری و جانفشانی در همه عرصه های پرفراز و نشیب با بینش و بصریت والائی نقش آفرینی کرده است.

و آن امام صالحان و عارفان بارها از این نهاد مقدس شایسته نام برده است که اگر سپاه نبود کشور هم نبود و فرمودند سپاه پاسداران که رکنی بزرگ در پیروزی انقلاب اسلامی است با اقتداءبه مولای خود سید مظلومان امام حسین(ع) نجات بخش ملت ایران و اسلام عزیز از شب های تاریک و ظلمانی ستم شاهی بوده و در پاسداری از انقلاب و هدف های والای آن عاملی مؤثر و موفق بوده است.

نهاد مقدس سپاه به حق از بزرگترین سنگرهای دفاع از ارزش های الهی نظام ما بودهو خواهد بود من پاسداران را بسیار عزیز و گرامی می دارم و آنها چشم من هستند.

مقام معظم رهبری فرمانده کل قوا و بزرگ جانباز این نهضت، سپاه را نهادی مقدس در جهت اهداف آرامان های رفیع انقلاب اسلامی معرفی و نامگذاری سالروز ولادت سالار شهیدان امام حسین(ع) را به نام روز پاسدار از این جهت است که سپاه متولد عاشورا و حافظ و نگهبان نظامی است که بر اساس اسلام ناب محمدی(ص) برپا شده و تا زمان حکومت عدل جهانی مهدی(عج) نیز گسترده است و ان شاءالله در همه زمینه ها پیروز صحنه باشند.

و این ها بودند که بدو تشکیل با وجود همه مشکلات فراوان در فعالیت های بزرگ مهمی جلودار و تا به امروز سربلند و عزتمند درخشیدند و تجارب ذی قیمت و ارزشمند آنها در جامعه روشن و نورانی است که مختصر اشاره می شود؛ سپاه در کردستان و دیگر شهرها، سپا و جنگ تحمیلی، سپاه وحفاظت شخصیت ها، سپاه و امنیت پرواز، سپاه و مبارزه با گروهک ها؛ سپاه و سازندگی کشور و فراتر از آن، سپاه و بسیج مردمی و گردان های عاشورا و الزهراء، سپاه و صدور انقلاب، سپاه و دانشگاه و علوم پزشکی فوق تخصصی، سپاه و حمایت های از نهضت های آزادی بخش و حق طلبانه، سپاه و مبارزه علیه همه جریان های مسلحانه ضد انقلاب.

و امروز به یاری الله، ایران اسلامی با قدرت تمام در مقابل همه توطئه های مستکبران و غارتگران فرهنگی و خائنین به ملت ایستاده‌اند و رزمندگان جنگ نرم از زمین و هوا و دریا و با سربلندی تمام به هیچ گرگ گرسنه ای مجوز تجاوز نداده اند و نگاهی به ذره ای از خاک دیگران ندارند.

چه می رزمد که مرد کارزار است

به دشت سرخ ایمان تکسوار است

میان موج آتش رفته این کیست؟

خدا می داند اما پاسدار است

به دل گل بوته ایمان دارد

به شانه پرچم توحید دارد

به چهره پاسدار دین الله

نشانت از هستی جاوید دارد

انتهای پیام/

ارسال نظرات