خبرهای داغ:
رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان بهار با بیان اینکه ترویج سبک زندگی اسلامی در خانواده از عناصر اصلی در ایجاد جامعه سالم است، گفت: کسب روزی حلال یکی از موضوعات مهم در ترویج سبک زندگی اسلامی است.
کد خبر: ۸۵۱۳۲۹۵
|
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام جواد حیدریراد با بیان اینکه ترویج سبک زندگی اسلامی در خانواده از عناصر اصلی در ایجاد جامعه سالم است، اظهار داشت: یکی از محورهای سبک زندگی اسلامی، ایجاد رابطه قوی بین والدین و فرزندان است که با این رابطه می‌توان از ابتلای آنان به بسیاری از آسیب‌ها جلوگیری کرد.

وی افزود: اگر پدران و مادران فرزندان دختر و پسر خود را به آغوش گرم محبت خود جذب کنند و زمانی را برای سخن گفتن با فرزندانشان اختصاص دهند و با محبت و احترام با آنان صحبت کنند، فرزندان نیز به دنبال لذت های کاذب یا افراد ناسالم نمی روند و به دور از آسیب های فرهنگی و اجتماعی خواهند ماند.

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان بهار گفت: کسب روزی حلال یکی دیگر از موضوعات مهم در ترویج سبک زندگی اسلامی است.

وی با بیان اینکه یک مرد باید در راه تأمین درآمد حلال برای خانواده تلاش کند و تا به آنجا که در شأن همسر و خانواده‌اش است آنها را به لحاظ خوراک و مسکن و درمان و آموزش و سایر نیازها تأمین کند، ابراز داشت: تأمین درآمد حلال و آبرومندانه برای همسر و فرزندان از عوامل افتخار و تکیه کردن یک زن به همسرش است.

حیدری‌راد با اشاره به اینکه مهمتر از کسب درآمد، حلال بودن آن است، اذعان داشت: مال حرام، هرچند که خورنده‌اش نداند، اثرات وضعی خود را می گذارد و موجب از بین رفتن حس و حال عبادت و کم سو شدن نور معنویت در خانواده می شود.

وی اظهار داشت: درآمد حلال در رشد و تربیت تمام اعضای خانواده نقش به سزایی دارد و درآمدی که حق الناس و حق الله به آن آمیخته شده باشد نمی تواند بستر مناسبی برای تربیت و تکامل در خانواده فراهم کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات