فرمانده بسیج دانش آموزی رزن گفت: 800 نفر از دانش آموزان شهرستان رزن، آموزش هاي عملی آمادگی دفاعی را فرا می‌گیرند.
کد خبر: ۸۵۱۳۲۹۲
|
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از رزن، عمران عسگری اظهار داشت: مرحله عملی آمادگی دفاعی با حضور 800 نفر از دانش‌آموزان سال دوم متوسطه شهرستان رزن در اردوگاه قدس رزن در حال برگزاری است.

وی با تشریح اهداف دوره‌های درس آمادگی دفاعی خاطرنشان کرد : با توجه به تهدیدات و خطرات فرا روی جامعه، آموزش‌های دوره‌های آمادگی دفاعی می‌تواند در آگاهی‌بخشی به دانش‌آموزان نقش مؤثری داشته باشد.

فرمانده بسیج دانش آموزی رزن افزود: در راستای ارتقای کیفیت درس آمادگی دفاعی در حوزه نظری و عملی با هدف تقویت روحیه شجاعت و فداکاری در دانش آموزان بخش تئوری های درس آمادگی دفاعی در مدارس توسط دبیران آموزش داده شده و مرحله عملی آن نیز در حال حاضر به مدت یک هفته در اردوگاه قدس گرمک در حال برگزاری است .

وی بیان داشت: در این دوره ها دانش آموزان دختر و پسر سه بخش رزن، قروه درجزین و دمق علاوه بر افزایش مهارت های فردی و گروهی در دفاع نظامی و غیرنظامی، استفاده صحیح از ابزارهای دفاعی در مواقع لازم، اصول تیراندازی، تمرین حالات تیراندازی، فرامین خط آتش، نکات ایمنی، باز و بست سلاح، شناسایی و کاربرد متعلقات سلاح کلاشینکف، فشنگ گذاری، فشنگ برداری، خشاب گذاری و خشاب برداری را با نظارت مربیان خود فرا می گیرند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات