خبرهای داغ:
آیت‌الله علوی گرگانی:‏

سپاه پاسداران ادامه‌دهنده راه امام راحل و شهداست

استاد حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه سپاه پاسداران، ادامه‌دهنده راه امام راحل و شهداست خاطرنشان کرد: لازم است در تقویت ایمان و روحیه بسیجی خود بکوشید و هیچگاه قدمی در دفاع از ارزش‌های انقلاب عقب ننشینید.
کد خبر: ۸۵۱۳۲۹۰
|
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، آیت‌الله سید محمد علی علوی گرگانی پیش از ظهر امروز در جمع گروهی از پرسنل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه وظیفه همه ما استمرار راه امام و شهداست اظهار کرد: انقلابی‌ها نباید به آنچه امروز به دست آورده‌اند قناعت کرده و حرارت اولیه خود را از دست بدهند.

وی افزود: بی‌تفاوتی نسبت به مسائل روز آسیبی است که ممکن است به یک انقلاب برسد بنابراین مردم ایران باید همواره زمان‌شناس و حساس نسبت به مباحث روز باشند.

استاد حوزه علمیه قم با بیان اینکه بارها به مسئولان کشوری و استانی گفته‌ام صندلی‌هایشان میراث شهداست و به رایگان به دست نیامده است گفت: بنابراین هر روز که بر سر کار حاضر می‌شوند باید این نکته را به خود یادآوری کرده و وظیفه‌شان را به درستی انجام دهند.

وی ادامه داد: ایران اسلامی که داعیه الگو شدن برای جهانیان را دارد نباید وابسته به دیگران باشد بلکه باید آنقدر پیشرفت کند که بتواند در مقام کمک‌کننده در سطح بین‌المللی مطرح شود.

آیت‌الله علوی گرگانی با اشاره به اینکه سپاه پاسداران، ادامه‌دهنده راه امام راحل و شهداست خاطرنشان کرد: لازم است در تقویت ایمان و روحیه بسیجی خود بکوشید و هیچگاه قدمی در دفاع از ارزش‌های انقلاب عقب ننشینید.

استاد خارج فقه حوزه علمیه قم با بیان اینکه دشمنان همواره بیدارند ولی گاهی ما دچار غفلت می‌شویم عنوان کرد: دشمنان قصد دارند ایران را به گذشته تاریک خود بازگردانند و روحانیت را از مردم جدا کنند بنابراین باید بسیار مراقب باشیم.

وی افزود: دشمنان و منافقان سعی می‌کنند در لباس اسلام و دین وارد شوند و سپس ضربه‌های خود را وارد کنند به همین دلیل مراقبت و هوشیاری در این شرایط لازم است.

آیت‌الله علوی گرگانی در خاتمه به تجاوز آل سعود به یمن اشاره و اظهار کرد: عربستان سعودی با ادعای خادم الحرمینی، بمباران زنان و کودکان و زیرساخت‌های کشور مظلوم یمن را در دستور کار قرار داده و حرف و سخنش به هیچ وجه با عملکردی که نشان می‌دهد همخوانی ندارد.


ارسال نظرات
آخرین اخبار