رئیس سازمان نهضت سوادآموزی گفت: به هر دانش آموزی که پدر یا مادر بی سواد خود را با سواد کند مبلغ ۷۰۰ هزار تومان بدون واسطه اهدا می‌شود.
کد خبر: ۸۵۱۳۲۷۹
|
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۰
به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش علی باقرزاده در حاشیه بازدید از مدارس شهرستان های جنوبی استان کرمان گفت: وابستگی زیادی بین سواد تحصیلی جامعه و عناصر سواد وجود دارد و خانواده‌هایی که با سواد هستند فرزندان موفق‌تری دارند.

رئیس سازمان نهضت سوادآموزی با اشاره به اینکه توسعه انسانی شامل سه شاخص رفاه، سلامت و سواد و آموزش است،گفت: شاخص‌های فردی و رفاهی دائماً در حال تغییر است ولی شاخص آموزش ثابت است.

وی اظهار کرد: دنیا بی‌سوادی را با سه ویژگی آسیب‌ دیدگی و آسیب‌پذیر و آسیب‌رسان می‌شناسد که امیدواریم همه در کنار هم بی‌سوادی را ریشه‌کن کنیم.

باقرزاده در سفر به جنوب استان کرمان در شورای پشتیبای سواد آموزی شهرستان های قلعه گنج و منوجان شرکت کرد.

رئیس سازمان نهضت سواد آموزی از تعدادی از مدارس شهرستان‌های جنوبی از جمله مدرسه دخترانه حکمتیه شهرستان قلعه گنج و دبیرستان دخترانه کوثر منوجان بازدید کرد و از نزدیک با دانش آموزان این مدارس به گفتگو پرداخت.

وی در فضای صمیمی به دانش آموزان گفت:ما در کنار آموزش مهارت‌های خواندن و نوشتن به سواد آموزان باید روش تغذیه صحیح و زندگی سالم را نیز بیاموزیم و به سوی ابعاد دیگری از سواد و توانمند سازی آموزش گیرندگان حرکت کنیم.

ارسال نظرات