در سومین روز ماه رجب المرجب و در سالروز شهادت امام هادی(ع)، حضرت علی النقی(ع) مومنان بسیجی و پاسدار سپاه کربلا مازندران در بین نماز ظهر و عصر در سوگ آن امام همام نشسته و زانوی غم گرفتند.
کد خبر: ۸۵۱۳۲۶۲
|
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۱

 



خبرگزاری بسیج مازندران،  حجه الاسلام والمسلمین فرخی مسئول بسیج طلاب سپاه کربلا با اشاره به شهارت همه ائمه (ع) بعد از امام هشتم، به ابن رضا(ع) گفت:  این شهارت بخاطر درخشندگی امام رضا(ع) در تبیین حقایق شیعه  بود.

وی با بیان ماجرای تقاضای محبان  از امام هادی(ع) به منظور تضمین امنیتشان در شرایط خفقان حکومت جور، افزود: ان حضرت فرمودند«شیعیان ما بواسطه حب ولایت ما اهل بیت(ع) اگر در ژرفای دریاها، در بین درندگان و در بین دسمنان ما از انس و جن قرار گرفته باشند اعتقاد به ولایت ما انان را نگه دار و نگهبان است و گزندی به آنان نمی رسد به شرط ایمان  به آن».

 مسئول بسیج طلاب سپاه کربلا به نقل از امام علی نقی(ع) ادامه داد: انسان خالص کسی است که اعتراف به نبوت حضرت محمد(ص) و حقیقت اهل بیت(ع) داشته باشد.

حجه الاسلام روح الله فرخی کیاسری روز شهادت و میلاد  ائمه معصومین(ع) را  بهانه ای برای توجه  و تمسک جستن به اهل بیت علیه السلام به منظور کسب معرفت و بهره بردن از فضائل و برکات  و نوربخشیدن به زندگی دانست.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها