تيم مقاومت بسيج نايب قهرمان ليگ پينگ پنگ جوانان و اميد كشور شد.
کد خبر: ۸۵۱۳۲۵۱
|
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۹

به گزارش خبرگزاري بسيج به نقل از روابط عمومي سازمان ورزش بسيج، مسابقات دور برگشت رقابت های لیگ جوانان و امید از روز پنجشنبه 27 فروردین ماه به میزبانی شهر سنندج در دو گروه آغاز شد. در گروه یک این رقابت ها تیم های شهرداری سنندج، مقاومت بسیج، هیئت قم و هیئت بابل حضور داشتند. در گروه دوم مسابقات نیز موسسه حقوقی پدرام، مناطق نفت خیز جنوب، ژیوم بابل، پیمانکاری نگهبان اصفهان و هیئت رامهرمز به میدان رفتند.

 مسابقات گروهی صبح جمعه به پایان رسید و در گروه یک رقابت ها تیم شهرداری سنندج در آخرین بازی با شکست دادن تیم مقاومت بسیج با 14 امتیاز سرگروه شد. تیم مقاومت بسیج نیز با کسب 12 امتیاز در گروه دوم شد تا به همراه شهرداری سنندج در مرحله پایانی لیگ حاضر شود.

 در گروه دوم رقابت ها تیم موسسه حقوقی پدرام که برای دور برگشت دو بازیکن تیم پتروشیمی بندرامام را به صورت قرضی در اختیار گرفته بود بدون شکست تیم اول گروه  شد. در این گروه  تیم مناطق نفت خیز جنوب نیز با قبول تنها یک شکست در مقابل تیم صدر نشین به مقام دوم رسید و به مرحله بعد صعود کرد.

 در دیدارهای مرحله پایانی که ظهر جمعه برگزار شد برای رسیدن به بازی فینال تیم شهردری سنندج به مصاف مناطق نفت خیز جنوب رفت و تیم موسسه حقوقی پدرام با مقاومت بسیج دیدار کرد. در پایان دو تیم شهرداری سنندج و مقاومت بسیج با شکست حریفان فینالیست شدند.

 در بازی فینال تیم شهرداری سنندج با هدایت حمیل لطف اله نسبی در مقابل مقاومت بسیجی به میدان رفت که هدایت آن بر عهده محسن شیشه گرها بود. تیم شهرداری سنندج در بازی فینال 5 بر 3 حریف خود را شکست داد و به مقام قهرمانی لیگ جوانان و امید رسید و مقاومت بسیج نایب قهرمان شد. دو تیم موسسه حقوقی پدرام و مناطق نفت خیز جنوب نیز به مقام سوم مشترک رسیدند.

ارسال نظرات