خبرگزاری بسیج: فرماندار ورامین در نهمین جشنواره تجلیل از خیرین مدرسه ساز با تقدیر از تلاش های خیرّین مدرسه ساز گفت: خیرّین نیک اندیش مدرسه ساز با اهدای کمک های مالی خود، دولت و آموزش و پرورش را در تأمین فضاهای مورد نیاز آموزشی یاری رسانده اند و در این مسیر هیچ توقعی از مسئولان نداشته اند.
کد خبر: ۸۵۱۳۲۳۷
|
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۶

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ محسن خوانساری با اشاره به نامگذاری امسال به نام دولت و ملت، همدلی و همزبانی از سوی مقام معظم رهبری، تاکید کرد: لازم است آحاد مردم در امر مهم مدرسه سازی مشارکت داشته و این نهاد مهم و تأثیرگذار را در دست یابی به اهداف والای آموزشی و پرورشی یاری کنند.

فرماندار ورامین آموزش و پرورش را مهمترین نهاد پرورش و تربیت آینده سازان ایران اسلامی دانست و گفت: تمامی مردم و مسئولان باید این ارگان را در رسیدن به اهداف والای آن یاری رسانند.

امروز ایران اسلامی الگویی عملی برای حکومت به جهانیان ارائه کرده است و زمانی می توانیم در این امر به توفیقات عالی دست یابیم که از پشتوانه علمی مناسب برخوردار باشیم که  این پشتوانه علمی در مدارس شکل می گیرد. امروز ایران به عنوان یکی از کشورهای برتر در تولید علم در دنیا مطرح شده است و این افتخار در سایه تلاش ها و مجاهدت های معلمان به دست آمده و توسعه فعالیت های این قشر می تواند آینده بسیار روشنی را برای کشور رقم بزند.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار