آیت‌الله موحدی‌کرمانی در دیدار با حزب موتلفه:
دبیرکل جامعه روحانیت مبارز دیدار خود با آیات یزدی و مصباح یزدی را خوب و مفید توصیف کرد و گفت: جامعتین در عرصه سیاسی کشور می‌خواهد نقش کلیدی را ایفا کند و از این رو همگرایی با همه ظرفیت‌های اصولگرایی را ضروری می‌داند.
کد خبر: ۸۵۱۳۲۲۵
|
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، آیت‌الله موحدی‌کرمانی دبیرکل جامعه روحانیت مبارز در دیدار با حزب موتلفه اسلامی، با اظهار خوشحالی از نشست‌های احزاب اصولگرایی افزود: دستاوردهای این نشست‌ها امیدبخش است. امیدواریم تجربه انتخابات سال 92 هرگز تکرار نشود.

وی تصریح کرد: همگرایی و وحدت بین اضلاع اصولگرایی یک اصل است ما امسال با تصمیم‌سازی‌ها و تصمیم‌گیریها در سطح ملی مواجه هستیم لذا باید یکصدا باشیم.

آیت الله موحدی کرمانی با اشاره به دیدار خود و آیت الله یزدی و آیت الله مصباح یزدی آن را خوب و مفید توصیف کرد و افزود: جامعتین در عرصه سیاسی کشور می‌خواهد نقش کلیدی را ایفا کند، لذا بر اساس منشور اصولگرایی، همگرایی با همه ظرفیت‌های اصولگرایی را ضروری می‌داند.

دبیرکل جامعه روحانیت مبارز با اشاره به تلاشهای حزب موتلفه اسلامی در جهت همگرایی اصولگرایان گفت: خداوند آقای عسکراولادی را رحمت کند، همیشه حزب را در مسیر وحدت نیروهای اسلامی قرار می‌داد. از شما می‌خواهم در این راه ثابت قدم باشید. حزب موتلفه اسلامی در میان احزاب اصولگرایی درخشندگی خاصی دارد.

وی تصریح کرد: کارهایی که انجام دادید خوب است، ماهم تایید می‌کنیم و آرزوی تحقق آن را داریم.

موحدی کرمانی افزود: اگر اصولگرایان کندروی و تندروی را کنترل کنند و به عقل جمعی عمل نمایند و در کارهای مهم و اساسی اصل مشورت را فراموش نکنند، موفق خواهند شد.

وی خاطر نشان کرد: ما اگر عقلانیت سیاسی و الهی را ملاک بدانیم حتماً به اجماع و ائتلاف حداکثری می‌رسیم.

دبیرکل جامعه روحانیت مبارز با اشاره به اینکه افتخار اصولگرایان اطاعت از امام(ره) و رهبری است، گفت: همدلی و همزبانی بین اصولگرایان مقدمه شکل‌گیری همین رویکرد در سطح ملی است و ما ان شاءالله شاهد وحدت ملی و انسجام اسلامی در کل کشور باشیم.

در ابتدای این دیدار محمد نبی حبیبی، دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گزارشی از نشست‌های دو جانبه و سه جانبه بین اصولگرایان و نشست‌های جنبی آن داد و گفت: روند همگرایی اصولگرایان این روزها شکل خوبی پیدا کرده است و همدلی و همزبانی اصولگرایان روز به روز بیشتر می‌شود.

وی افزود: اختلافات در اصولگرایان از بیرون مدیریت می‌شود باید با هوشمندی و عقلانیت از آن عبور کنیم.

حبیبی خاطرنشان کرد: ما برای نقش آفرینی در سپهر سیاست ایران بازسازی و نوسازی جبهه اصولگرایان را لازم می‌دانیم و همگرایی با جامعتین را از ضروریات این رویکرد تلقی می‌کنیم.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به مأموریت‌های مهم احزاب اصولگرا در سال جدید یادآور شد: همدلی و همزبانی حکم می‌کند اصولگرایان در تصمیم‌گیری‌های خود صدای واحد داشته باشند.

همچنین در این دیدار دکتر اسدالله بادامچیان نیز گزارشی از فعالیت‌های حزب در زمینه نشست‌های همگرایی و وحدت در تهران و شهرستانها ارائه داد.


ارسال نظرات