استمداد از روسای بانک ها و مدیران عامل کارخانجات؛

شهرستان ری 80 مدرسه کم دارد

خبرگزاری بسیج: مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو ری با اشاره به تحصیل بیش از 120 هزار دانش آموز در مدارس شهرستان ری تاکید کرد که با توجه به تراکم جمعیت دانش آموزی، مدارس فرسوده و دوشیفت بودن 20 مدرسه، در حال حاضر نیاز به ساخت 80 مدرسه در سطح شهرستان داریم.
کد خبر: ۸۵۱۳۲۱۸
|
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۶

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ محمد اسدنژاد در هفتمین جشنواره خیرین مدرسه ساز شهرستان ری افزود: محله دولت آباد ناحیه یک ری، انتهای خیابان زکریای رازی، میدان معلم و قیام دشت از مناطق با تراکم دانش آموزی بالا هستند که شدیدا نیاز به مدرسه دارند.

وی با بیان اینکه سال گذشته 12 مدرسه از محل تعهدات خیرین محقق شد، اظهار امیدواری کرد که امسال نیز خیرین به کمک آموزش و پرورش بشتابند و مشکلات فضای آموزشی شهرستان را مرتفع کنند.    

اسدنژاد با اشاره به آیه 11 سوره حدید تصریح کرد: خداوند در قرآن می فرماید کیست آنکس که به خدا قرضی نیکو دهد و خداوند پاداش او را چندین برابر دهد و او را پاداشی خوش باشد.

همچنین خداوند در 7 جای قرآن فرموده است که چندین برابر کارهای خیری که انجام می دهید به شما پاداش می دهم. بنابر این کارهای خیری که شما انجام می دهید پس انداز نیست بلکه پیش انداز است و قبل از اینکه به دیار باقی عزیمت کنید برای خود اموالی را می فرستید.

وی اظهار داشت: قبل از عید جلسه ای در فرمانداری شهرستان ری با حضور روسا و مدیران بیش از 20 شرکت بزرگ سطح شهرستان از جمله: روسای بانک ها، کارخانه سیمان ری، پالایشگاه، شرکت نفت بهران، ذوب فلزات، مجتمع صنعتی حسن آباد و رئیس اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان ری برگزار کردیم و فرم های مربوط به تعهدات خیرین برای ساخت، تجهیز و تخریب و بازسازی واحد های آموزشی فرسوده را در اختیار آنها قرار دادیم و مقرر شد محتوای این جلسه در هیات مدیره شرکت ها مطرح شود و در روز جشنواره تعهدات خود را اعلام کنند.

سخن آخر اینکه در سالی که مقام معظم رهبری حکیمانه و مدبرانه نام آن را به همدلی و همزبانی دولت و ملت مزین فرموده اند، سعی خواهیم کرد با هم همدل و همزبان باشیم. یکی از سیاست های دولت یازدهم توسعه مشارکت های مردمی است و امر مدرسه سازی هم یکی از توسعه هاست و با کمک مردم و دولت خواهیم توانست به اهداف عالیه آموزش و پرورش برسیم.

امروز آموزش و پرورش به تنهایی قادر نیست مشکلات این نهاد را حل کند. من دست خیرین را می بوسم که در جهت ارتقای سطح فضاهای آموزشی همدل با دولت در جهت کاهش معضلات آموزش و پرورش تلاش می کنند.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار