جانشین سازمان بسیج اساتید سپاه قدس گیلان در گفتگو با بسیج:
جانشین سازمان بسیج اساتید سپاه قدس گیلان گفت: سیاست جمهوری اسلامی ایران، مخالفت با حضور و دخالت کشورهای خارجی دریمن است.
کد خبر: ۸۵۱۳۱۹۹
|
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۵

نیازمند در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، با بیان اینکه حمله عربستان به یمن نشان دهنده نگرانی عربستان برای از بین رفتن منافع خود در یمن است، اظهارکرد: عربستان در گذشته نیز مایل بود در یمن، قدرت اصلی را در دست داشته باشد و این کشور، نیازهای او را برآورده کند.

وی با اشاره به سرنگونی علی عبدالله صالح و روی کار آمدن معاون وی اعلام کرد: با اعتراضات مردمی، شاهد انقلاب در یمن هستیم و مردم یمن نمی خواهند کشورهای خارجی در امور کشورشان دخالت کنند.

جانشین سازمان بسیج اساتید سپاه قدس گیلان افزود: سیاست جمهوری اسلامی ایران، مخالفت با حضور و دخالت کشورهای خارجی در یمن است.

نیازمند با بیان اینکه ایران معتقد است، اتفاقات یمن ربطی به کشورهای خارجی ندارد، گفت: ایران اعلام کرده است، مداخلات نظامی راه حل مشکلات یمن نیست.  

وی تصریح کرد: در ابتدای تجاوز به یمن برخی از کشورها، همراه عربستان بودند، اما بعد جدا شدند که این موضوع نشان می دهد که فهمیدند مداخله نظامی نمی تواند، مردم را از آرمان های آنها جدا کند.

جانشین سازمان بسیج اساتید سپاه قدس گیلان خاطرنشان کرد: راه حل مشکل یمن، ثبات و اتحاد و انسجام گروه های مختلف برای تصمیم گیری درباره سرنوشت کشور، بدون مداخله کشورهای خارجی است.

                                       

  

ارسال نظرات