خبرهای داغ:
بمناسبت هفته سلامت برگزار شد:

صبحگاه مشترک کارکنان سپاه استان قزوین در تیپ 82صاحب الامر(عج)

به مناسبت شروع هفته سلامت صبحگاه مشترک در حسینیه شهید مطهری تیپ 82 سپاه صاحب الامر(عج) قزوین با حضور کارکنان سپاه برگزارشد.
کد خبر: ۸۵۱۳۱۸۶
|
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین؛به مناسبت شروع هفته سلامت صبحگاه مشترک در حسینیه شهید مطهری تیپ 82  با حضور کارکنان سپاه استان قزوین که به همت معاونت بهداشت و درمان سپاه صاحب الامر(عج) با شعار هفته سلامت *عزم ملی برای دسترسی عادلانه به خدمات سلامت* می باشد با سخنرانی عامی دکتر رجبی از دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین برگزار شد.

در این مراسم دکتر رجبی پیرامون شعار سال در زمینه سلامت با عنوان ایمنی غذا از مزرعه تا سفره پرداخت و عنوان کرد: در جامعه ما باید در سالم سازی غذایی عزم جدی داشته باشد تا شاهد بیماری هایی که بخاطر عدم توجه فرد به تغذیه روزمره نباشیم

این استاد دانشگاه از هشدار جدی دیابت و فشار خون در استان خبر داد و افزود: با کنترل مصرف شکر و نمک در سفره های غذایی می توان  بسیاری از بیماریها را کاهش چشمگیری داد و به سلامت افراد کمک نمود.

دکتر رجبی در توصیه های خود مبنی بر ورزش مرتب به عنوان بهترین درمان برای امراضی مانند دیابت و فشار خون و بیماریهای قلبی عروقی عنوان کرد و گفت: تحرک روزانه به میزان مناسب کمک فراوانی برای حفظ سلامتی افراد می نماید و خودداری از مصرف دخانیات که عامل اصلی سرطان محسوب می شود باعث بالا رفتن میزان سلامتی در جامعه شود.

 

1002/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها