خبرهای داغ:
مسئول بهداری سپاه ناحیه امام سجاد (ع) قزوین خبر داد:
مسئول بهداری سپاه ناحیه امام سجاد (ع) قزوین گفت: به مناسبت هفته سلامت برنامه های متعددی در ناحیه اجرا خواهد شد.
کد خبر: ۸۵۱۳۱۸۲
|
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۵

مهدی برزگر مسئول بهداری سپاه ناحیه امام سجاد (ع) قزوین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج ضمن تبریک سال نو و هفته سلامت گفت: یکم اردیبهشت تا هفتم اردیبهشت را هفته سلامت نامگذاری کردند که در تمام جهان برنامه های خاصی در این هفته در خصوص پیشرو سلامت جهانی انجام می شود  در ایران نیز به همین منوال برنامه هایی در این خصوص انجام می شود.

برزگر با اشاره به فرهنگ سازی بهداشت عمومی و فردی گفت: سپاه نیز در راستای فرهنگ سازی و سلامت کارکنان و خانوادهای آنها، برنامه هایی در قالب سلامت و تندرستی تدارک دیده و بهداری سپاه مامور به انجام این برنامه ها است.

 وی گفت: معاونت بهداری ستاد کل هر روز از این هفته را با شعار خاصی زینت داده اند و در راستای همین نامگذاری برنامه ها انجام می شود و شعار جهانی این روز در سال 94 ، ایمنی غذا از مزرعه تا سفره می باشد.

مسئول بهداری سپاه ناحیه امام سجاد (ع) قزوین گفت:  در هفته سلامت و در خصوص بالا بردن سطح سلامت و تندرستی کارکنان برنامه های جهت تشویق و اصلاح سبگ زندگی برای کارکنان این ناحیه تدارک دیده اند که تست فشار خون،  توزیع بروشور های تغذیه ،  برگزاری مسابقات،  تست قند خون،  کوهپیمایی و انتقال خون از این قبیل برنامه ها می باشد.

  مهدی برزگر در پایان گفت: امیدوار است با برگزاری این مراسمات بهداری سپاه ناحیه امام سجاد (ع)قزوین نیز در راستای  بهداشت جهانی و بویژه سلامت کارگنان سپاه قدم موثری برداشته باشد.

 

4001/ت20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها