خبرهای داغ:
معاون تعلیم و تربیت سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین اظهار داشت: نقش‌ و عملکرد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تمامی عرصه‌ها و صحنه‌ها در خشان است.
کد خبر: ۸۵۱۳۱۶۲
|
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین حجت الاسلام موسی رجبی رزانی مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین در مراسم گرامیداشت سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ناحیه ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت امام هادی (ع) به خدمات ارزنده این امام عزیز اشاره کرد و گفت: زیارت جامعه کبیره از میراث گرانبهای این حضرت می باشد و  ایجاد شبکه وکالت فقها از ابداعات این امام رئوف می باشد که در خصوص آماده سازی مردم برای عصر غیبت می باشد.

وی در خصوص سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عنوان کرد: بصیرت و دوراندیشی حضرت امام(ره) در تشکیل سپاه از جلوه‌های لطف و حمایت خداوند از ملت ایران به شمار می‌رود چرا که این نیروی جهادی و ایثارگر برخاسته از متن مردم در دفاع از انقلاب اسلامی و مقابله موفق و پیروزمندانه با توطئه‌ها و فتنه ‌آفرینی‌های جبهه ضد انقلاب و معاندین نظام اسلامی این امر را ثابت کرده است.
رجبی رزانی اظهار داشت: انقلاب اسلامی مملو از عرصه‌ها و صحنه‌هایی است که نقش‌ و عملکرد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بر تارک آن می درخشد و سبب عزت و عظمت نظام مقدس جمهوری اسلامی شده و جهان را تحت تاثیر خود قرار داده است.

معاون تعلیم و تربیت سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین در ادامه یادآور شد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با الهام از آموزه‌های دینی و انقلابی و تمسک به آرمان‌های امام راحل(ره) و شهدای گرانقدر انقلاب و با حمایت از جبهه مقاومت اسلامی و ضد‌صهیونیستی، سبب شکست استکبار و هراس رژیم صهیونیستی و رژیمهای خود فروخته منطقه را فراهم آورده است.

رجبی رزانی در پایان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر و سرداران تاریخ ‌ساز سپاه خاطر نشان کرد:  با الهام از وصایای امام راحل‌(ره) تحت فرامین و منویات مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی)، برای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آرزوی عزت و سرافرازی مسئلت می نماییم.

 

4001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها