سپاه قدس گیلان با صدور بیانیه ای بمناسبت 2 اردیبهشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آورده است: مهمترین قدرت و سرمایه سپاه در وجود نیروهای مؤمن و فداکار آن بوده است که سپاه را قادر به حضور در عرصه های مختلف دفاعی و امنیتی، سازندگی و اقتصادی و... نموده است.
کد خبر: ۸۵۱۳۱۴۰
|
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، در بیانیه صادره شده از سوی سپاه قدس گیلان آمده است: در حالی سی و ششمین سال درخشش و ظهور حماسی نهاد ارزشی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را شاهدیم که به توفیق الهی همچنان بر بالندگی این نهاد مقدس افزوده می گردد و به عنوان ستون فقرات بازدارندگی کشور در برابر تهدیدات دشمنان خارجی و سرسپردگان داخلی تبدیل شده است.

این بیانیه تصریح می دارد: سپاه در کنار سایر نیروهای مسلح با ایجاد ظرفیت های لازم به منظور توسعه قدرت دفاعی کشور به ظرف عظیمی تبدیل شد که بسیجان قهرمان توانستند قابلیت ها و توانمندی های خود را در آن به نمایش بگذارند و بدون شک مهمترین قدرت و سرمایه سپاه در وجود نیروهای مؤمن و فداکار آن بوده است که سپاه را قادر به حضور در عرصه های مختلف دفاعی و امنیتی، سازندگی و اقتصادی و... نموده است.

در این بیانیه آمده است: امروزه سرمایه انسانی سپاه را مجاهدانی مؤمن و انقلابی تشکیل می دهند که سخت پایبند به ارزشهای والای اسلام و اهداف انقلاب اسلامی بوده و در پاسداری از آن فقط رضایت الهی و منویات ولی فقیه را ملاک عمل خویش قرار داده و در عمل فلسفه تشکیل سپاه را حفظ انقلاب و پاسداری از حریم ولایت معنی کرده اند.

سپاه قدس گیلان در پایان ضمن تکریم و تعظیم به مقام شهدای همیشه جاویدان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس این روز خجسته را به محضر فرماندهی معظم کل قوا، خانواده های معظم شهداء، آحاد پاسداران و ایثارگران تبریک عرض نموده و تبعیت مجدد خود را در پیروی از ولایت مطلقه فقیه و خدمت به امت شهید پرور اعلام می نماید.

 

ارسال نظرات