ابوترابی در نطق میان دستور:

مذاکره‌کنندگان هسته‌ای با اقتدار از منافع ملی دفاع کنند

نایب رئیس مجلس گفت: هیأت مذاکره‌کننده با تکیه بر دانش و تجارب ارزشمند نظام اسلامی و با الهام از رهنمودها و خطوط تعیین‌شده از سوی رهبر معظم انقلاب با اقتدار از منافع ملی دفاع کند.
کد خبر: ۸۵۱۳۱۳۴
|
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت‌الاسلام محمدحسن ابوترابی فرد نایب رئیس مجلس و نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در نطق میان دستور خود در صحن علنی مجلس ضمن تسلیت به مناسبت شهادت امام هادی (ع) و تبریک به مناسبت سالروز تشکیل سپاه گفت: در آستانه شکل‌گیری مذاکرات هسته‌ای در آخرین مرحله خود قرار داریم، امیدواریم که هیأت مذاکره‌کننده با تکیه بر تجارب ارزشمند نظام اسلامی که در طول بیش از سه دهه از عمر خود به دست آورده و با الهام از رهنمودها و خطوط تعیین شده از سوی رهبر معظم انقلاب با اقتدار از منافع ملی دفاع کند.

وی افزود: نظام سلطه و متحدان آن از همه ظرفیت‌های خود برای بازداشتن نظام اسلامی از دستیابی به منافع ملی خود بهره گرفتند، اقتدار و ایستادگی ملت ایران آ‌نان را در پای میز مذاکره حاضر کرد و تیم مذاکره‌کننده با تکیه بر این اقتدار و ظرفیت ملی و اسلامی به شایستگی در چارچوب خطوط تعیین شده به یاری خدا از منافع ملی دفاع خواهد کرد.

نایب رئیس مجلس تصریح کرد: شکست توطئه استکبار با حضور دولت منحط عربستان را به ملت اسلام و ملت یمن تبریک می‌گوییم. آنها به معنی واقعی کلمه به هیچ یک از اهداف خود دست نیافتند. دستان آغشته به خون آنان تا آرنج در خون مردم یمن فرو رفت و برای دولت منحط عربستان آبرویی را باقی نگذاشت.

وی ادامه داد: امیدواریم ملت بصیر و هوشمند یمن با ایستادگی بر مواضع تحقق حق خود و رویارویی با زیاده‌خواهان زمینه افزایش اقتدار امت اسلام و ملت یمن را فراهم کند.

ابوترابی تأکید کرد: به راستی در بین کشورهایی که مدعی ‌آزادی بیان و دموکراسی هستند شاهد نگاه‌های دوگانه‌ای هستیم که با هیچ شاخص و تحلیلی قابل دفاع نیست.

نماینده مردم تهران در خاتمه از ابراز همدردی مقام معظم رهبری، رئیس جمهور، مسئولان، مردم و نمایندگان مجلس در رابطه با فوت والده خود قدردانی کرد.


ارسال نظرات