حجةالاسلام طاهری:

مجامع بین‌المللی باید برای توقف حملات عربستان فوراً اقدام کنند

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: این جنگ فقط و فقط به نفع رژیم اشغالگر قدس است، اختلاف و جنگ میان مسلمانان تنها دشمنان را شاد می‌کند و در اهدافی که تعیین کرده‌اند مصمم تر از گذشته قدم بر می‌دارند.
کد خبر: ۸۵۱۳۰۹۱
|
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج،حجةالاسلام سیدعلی طاهری، درباره حمله جنگنده‌های عربستان به یمن و کشتار افراد غیرنظامی در این کشور، گفت: متاسفانه ابرقدرت‌های جهان در برابر این کشتار وحشیانه سکوت کرده‌اند و به هیچ عنوان مجامع بین‌المللی به وظایف اصلی خود عمل نمی‌کنند.

وی با بیان اینکه عربستان با این عمل جایگاه قبلی خود را در منطقه از دست داد، اظهار داشت: عربستان به عنوان یک کشور تاثیرگذار در منطقه سعی می‌کرد مشکلات و اختلافات منطقه‌ای را ریش سفیدانه حل و فصل کند، اما با تغییر پادشاه در این کشور این جایگاه به یک برهم زننده امنیت تنزل یافت که باید گفت عربستان امروز یکی از دلایل اصلی برهم خوردن امنیت منطقه است.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس تصریح کرد: این جنگ فقط و فقط به نفع رژیم اشغالگر قدس است. اختلاف و جنگ میان مسلمانان تنها دشمنان را شاد می‌کند و در اهدافی که تعیین کرده‌اند مصمم‌تر از گذشته قدم بر می‌دارند.

حجةالاسلام طاهری با بیان اینکه باید هر چه سریع‌تر جنگ را متوقف کرد، تاکید کرد: زنان و کودکان بسیاری در حملات هوایی سعودی‌ها  جان خود را از دست دادند، لذا باید مجامع بین‌‌المللی برای توقف این حملات فورا اقدام کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار