خبرهای داغ:
به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، نمايشگاه نقش مشارکت زنان در توسعه پایدار با حضور فرماندار ومديران دستگاههاي اجرايي و خانواده ها در محل سرای سعد السلطنه قزوين برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۱۳۰۶۹
|
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، جمشید کاوسی رییس اداره محيط زيست  استان قزوين در حاشیه بازدید از این مراسم گفت: اين نمايشگاه با هدف ايجاد روحيه نشاط و شادابي در بين مردم و اجراي برنامه هاي شاد و متنوع در بخش هاي فرهنگي برگزار گردید و مهمترين پيام اين نمايشگاه آن است كه زنان میتوانند به حفظ و زيباتر و بانشاط تر كردن محيط زندگي كمك كنند.

وی افزود: غرفه اداره محيط زيست شهرستان قزوين با همکاری تشکل های   زیست محیطی(تشکل زیست محیطی شهرتاش) فعال فعالیتها و طبیعت محیط زیست قزوین را به نمایش  گذاشت تا بازديد كنندگان بتوانند با ديدن غرفه به شناخت اجمالي از طبيعت و محيط زيست قزوین دست يابند.

رییس اداره محیط زیست شهرستان قزوین استقبال بازديد كنندگان از غرفه محيط زيست  را بسيار عالي دانست  و گفت: ازدحام جمعيت در كنار اين غرفه از دقايق اوليه تا ساعت پاياني بازديد و مدت زماني كه بازديد كنندگان صرف ديدن اين غرفه مي كنند، نشانگر علاقمندي شهروندان به موضوع محيط زيست و جذاب بودن فضاي ايجاد شده در اين غرفه مي باشد.

گفتني است: اين نمايشگاه با حضور سازمان هاي وابسته به شهرداري، محيط زيست شهرستان قزوين و تعدادي از سازمان ها و ادارات ديگر به مدت 6روز در سرای سعد السلطنه قزوین برگزار گردید.

 

 

1006/پ20/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها