خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین گفت : ریشه و اساس سپاه حفظ از انقلاب و دستاوردهای آن است.
کد خبر: ۸۵۱۳۰۴۸
|
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۰

 حجت الاسلام حسین عدالتی شربیانی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین در گفت و گو با خبرنگار بسیج گفت: سپاه نهادی است که با حضور فعال خود در زمینه های مختلف حافظ این نظام و انقلاب است و در عرصه کارهای فرهنگی و بصیرت دهی مردم در داخل کشور اقدامات موثری انجام داده است.

عدالتی شربیانی یادآور شد: عرصه های اقتصادی، کشاورزی، انرژی های نو، دفاعی، علمی، پژوهشی و  از جمله فعالیت های این نهاد مقدس است که کمک بسیار عظیمی در رشد و شکوفایی کشور عزیزمان داشته است و همچنین نقش پر رنگی در این زمینه داشته است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین اظهار داشت: راه سازی، سد سازی، پل سازی،پروژه های بوده که سپاه بر عهده گرفته است.

این مسئول افزود: سپاه در عرصه سیاسی در دوران های مختلف این نظام ، با بصیرت دهی به مردم و تبیین رهنمودهای امام خمینی(ره) و امام خامنه ای(مدظله العالی) وارد شد و نقش موثری در راهنمایی های مردم در بصیرت و حضور ملی در عرصه سیاسی  داشته است.

عدالتی شربیانی اذعان داشت: سپاه یک ارگان نظامی نیست بلکه ذوالابعاد است، ریشه و اساس سپاه حفظ از انقلاب و دستاوردهای آن است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین به سخنانی از امام (ره) و ام خامنه ای(مدظله العالی) اشاره کرد و گفت: امروز سپاه نمره قبولی از رهبر انقلاب گرفته است و در بین مردم از اعتماد بالایی برخوردار است و همچنین خاری در چشم دشمنان است و یکی از برنامه های دشمن ایجاد سپاه هراسی در جهان است.

وی در پایان گفت: با توجه به نامگذاری سال توسط مقام معظم رهبری انشااله با همدلی دولت و ملت  انقلاب را در مسیر رشد و شکوفایی پیش ببریم و اطاعت کامل از رهبری داشته باشیم تا در میدان مبارزه فرهنگی پیروز باشیم.

 

4001/ت30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها