خبرهای داغ:
دبیر گروه فرهنگی راهیان کربلا در همدان:

فعالیت‌های فرهنگی نباید در حد شعار باقی بماند

دبیر گروه فرهنگی راهیان کربلا در همدان با بیان اینکه فعالیت‌های فرهنگی نباید در حد شعار باقی بماند، گفت: مجموعه فرهنگی راهیان کربلا در همدان با شناسایی نیازهای فرهنگی جامعه در صدد رفع آنها خواهد بود.
کد خبر: ۸۵۱۳۰۴۷
|
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، محسن کرمی در نخستین مجمع هم‌اندیشی گروه راهیان کربلا در همدان اظهار داشت: کار فرهنگی نیازمند کیفیت است و این مقوله باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه فعالیت های فرهنگی نباید در حد شعار باقی بماند، اظهارداشت: مجموعه فرهنگی راهیان کربلا در همدان با شناسایی نیازهای فرهنگی جامعه در صدد رفع آنها خواهد بود.

دبیر گروه فرهنگی راهیان کربلا در همدان با تاکید بر اینکه استفاده از طرح و ایده های فعالان فرهنگی استان در راستای توسعه فرهنگی این منطقه از اولویت های مجموعه است، عنوان کرد: جامه عمل پوشاندن به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص توجه به توسعه امور فرهنگی نیز از دیگر اهداف تعیین شده در این خصوص به شمار می رود.

وی با بیان اینکه توسعه فرهنگی منجربه خود باوری جامعه می شود و این مسئله خود در شکل گیری و هویت فرهنگی جامعه نقش مهمی ایفا می کند، گفت: توسعه فرهنگی در قالب اهمیت دادن به ارزش های محلی و ملی، باید از طریق برنامه ریزی های فرهنگی و اجتماعی به نیازهای معنوی و مادی افراد جامعه خود پاسخ دهد.

کرمی با تاکید بر اینکه اگر به فرهنگ توجه نشود آسیب جدی به جامعه خواهد رسید و ساختار عینی جامعه تهدید می شود، گفت: ماهواره تضعیف بنیان خانواده ها را هدف قرار داده و آن گونه که شاهد هستیم در بسیاری از موارد خانواده ها به آسیب های غیرمستقیم ماهواره مبتلا شده اند.

وی آسیب‌هایی از قبیل ضعف در ایمان و اراده و سستی در تربیت فرزندان را از آسیب های جدی در این زمینه عنوان کرد و گفت: متأسفانه درمسیر این گردآب تعداد آسیب دیدگان علی رغم شناخت از مسمومیت ماهواره باز در حال افزایش است.

دبیر گروه فرهنگی راهیان کربلا در همدان با تاکید بر اینکه این مجموعه با استفاده از توان قشر جوان جامعه انجام اموری را برنامه‌ریزی کرده است، ادامه داد: تلاش برای جذب بیشتر جوانان به مساجد، شناسایی فعالان فرهنگی استان و بهره مندی از آنان در امور تعریف شده و توجه به مناطق آسیب پذیر و حاشیه شهر در انجام امور فرهنگی از اولویت ها خواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار