خبرهای داغ:
طی مراسمی و با حضور مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه امام حسن مجتبی(ع)؛

مدیر عقیدتی و نظارت حوزه بسیج شهید بهشتی قم منصوب و معرفی شد

طی مراسمی و با حضور مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه امام حسن مجتبی (ع)، مدیر عقیدتی و نظارت حوزه مقاومت بسیج شهید بهشتی منصوب و معرفی شد.
کد خبر: ۸۵۱۳۰۱۷
|
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، طی مراسمی و با حضور حجت السلام آزاد منش، مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی(ع) سپاه استان قم، حجت الاسلام ترخان به عنوان مدیر عقیدتی و نظارت حوزه شهید بهشتی منصوب و معرفی شد.

حجت الاسلام جعفرآزادمنش، مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی(ع) سپاه استان قم طی سخنانی در این مراسم اظهار کرد: بسیجی باید از همه لحاظ رشد پیدا کند تا نیروی همتراز انقلاب اسلامی شود.

وی با اشاره به سخن گهربار امام خمینی(ره) مبنی اینکه" بسیج، لشکر مخلص خداست"، ابراز کرد: بسیجیان حقیقی را با قاطیعت می توان سربازان واقعی امام زمان (عج) دانست.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه امام حسن مجتبی(ع) افزود: سپاه یک نیروی صرفاً نظامی نیست و از دیدگاه فرمانده کل قوا، پیشرونده و پیشبرنده انقلاب است.

شایان ذکر است در مراسم معارفه مدیر عقیدتی و نظارت حوزه شهید بهشتی، که ابراهیمی خاکباز فرمانده و جمعی از بسیجیان این حوزه حضور داشتند، سید عباس سیدی، نصرالدین اصغری و محسن دستیاری به ترتیب به عنوان مسئولین شعب عقیدتی، سیاسی و نظارت حوزه شهید بهشتی معرفی شدند.



ارسال نظرات
آخرین اخبار