حجت اسلام صارمی گفت: منافقان با این خیالات خام نمی توانند پیروز شوند و این فرد نیز خیالات خود را به گور خواهد برد.
کد خبر: ۸۵۱۳۰۱۰
|
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج؛ حجت الاسلام صارمی امام جمعه موقت شهرستان ایوان در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد : سخنان نوری زاد نشان دهنده این است که این فرد در جهالت کامل است ، این فرد که سابقه آن برای همگان آشکار است جز کسانی است که از انقلاب اسلامی بواسطه حقوقی که ضایع کرده و صدمات جبران ناپذیری که به انقلاب زده است، ضربه خورده و این بخاطر جهالت و نادانی خود او بود.

وی افزود: انقلاب و اسلام با حکم شرعی در مقابل اینها ایستاده است لذا این خودفروخته ها عقده ای شده اند و بخاطر اینکه این عقده را خالی کنند می آید و به علمای شیعه توهین می کند .

امام جمعه موقت شهرستان ایوان تصریح کرد : یکی از کسانی که می توانند در جامعه اسلامی بسیار تاثیر گذار باشند مراجع عظام تقلید هستند و این افراد می خواهند همان کاری را که دشمنان ما در خارج به دنبال آن هستند و می خواهند مردم و مراجع را از هم جدا کنند و شکاف ایجاد کنند.

حجت الاسلام صارمی اذعان کرد: چنین شخصیتی که یک عنصر خودفروخته و معلوم الحال است نیز دنباله رو آنها گردید و مدام ترسی را که در وجودش است به دیگران نسبت می دهد و در این بین مراجع را انتخاب کرده و چون مراجع ما دارای صبر فراوان و محبوبیت بین مردم هستند ، میخواهد از این صبر مراجع سوء استفاده کنند.

امام جمعه موقت شهرستان ایوان گفت : این افراد مثل منافقان صدر اسلامند که سرسفره اسلام نشسته و از خدمات انقلاب استفاده می کنند و حال به دنبال ضربه زنی و فتنه گری هستند ، الحمدالله چیزی که در روایات ما در مورد منافقان و اهل انحراف آمده این است که اینها با این خیالات خام نمی توانند پیروز شوند و این فرد نیز خیالات خود را به گور خواهد برد.

وی با اشاره به اینکه مردم ما فهمیده تر از آن هستند که با حرف چهار عنصر خودفروخته و ذلیل الایمان دست از انقلاب و مراجع بردارند بیان داشت: این عناصر خود فروخته بدانند که هیچ غلطی نمی توانند بکنند و ایلام جای فتنه گری نیست.

وی در پایان تصریح کرد : امیرمومنان می فرماید شخصیت مرد در کلام اوست ؛ یعنی وقتی فردی چیزی را بیان می کند در واقع شخصیت خود را مطرح می کند وقتی این فرد پای سفره ایلامی ها و تو خاک ایلام به شعور و فرهنگ مردم توهین می کند نشان از بی شخصیتی محض این فرد است .

ارسال نظرات