خبرهای داغ:
سازمان بسیج دانش آموزی استان قم در بیانیه ای ضمن محکومیت جنایات آل سعود ابراز کرد: باید اعتراف کرد که توحش رژیم پلید و پست سعودی در کشتار زنان و کودکان و حمله به آوارگان یمنی ماهیت واقعی ترآن مرتجع عربی را برای همگان آشکار کرد
کد خبر: ۸۵۱۳۰۰۸
|
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سازمان بسیج دانش آموزی استان قم در بیانیه ای ضمن محکومیت جنایات آل سعود آورده است: باید اعتراف کرد که توحش رژیم پلید و پست سعودی در کشتار زنان و کودکان و حمله به آوارگان یمنی ماهیت واقعی ترآن مرتجع عربی را برای همگان آشکار کرد و اهداف پلید مدعیان اسلام گرایی را برای امت اسلامی بر ملاساخت چرا که کشتار مردم یمن اینبار نه از سوی سربازان اسرائیلی یا امریکایی بلکه از سوی برخی دولتهای بی ریشه عربی صورت گرفته است . هرچند پر واضح است که این تهاجم از نوع تلفیق شده با حملات آمریکایی است وبا مدلهای صهوینیستی در کشتار زنان و کودکان نزدیکتر است .

در این بیانیه آمده است: بدون شک اینگونه تهاجم به خاک یمن به هیچ عنوان منطبق بر قوانین درج شده در سازمان ملل و منطبق بر الگو های دموکراسی در جهان نیست. چرا که در فصل یک منشور سازمان ملل در صورت اقدام نظامی یک کشور علیه تمامیت کشور دیگر کشتار غیر نظامیان ممنوع است در حالی که در تهاجم وحشیانه عربستان به یمن این کودکان و زنان بی دفاع هستند که هدف قرار گرفته اند.

سازمان بسیج دانش آموزی استان قم در بیانیه خود اضافه کرده است: کجایند مدعیان قانونمداری و دموکراسی؟ آنان که بارها و بارها دم از انسانیت و حقوق بشر می زنند؟!!

در این بیانیه با بیان اینکه چرا که اگر اینگونه حملات و کشتارها در یک کشور غربی صورت می گرفت همه رسانه های غربی آن رادر بوق و کرنا می کردند که انسانیت و دموکراسی وجود ندارد و همدردی خود را با کشته شدگان بارها وبارها اعلام می کردند، افزوده شده: اما اینک چه اتفاقی روی داده که این حامیان دروغین دموکراسی و انسانیت در مقابل رژیم کودک کش عربستان سکوت اختیار کرده اند؟!!! وبا حمایت عربستان خود حامیان وقاتلان مردم یمن شده اند؟؟

ما دانش آموزان بسیجی استان قم ضمن محکوم کردن اقدامات وحشیانه عربستان سعودی و حامیان پست آنان ، سلام ودرود خود رابه ملت مقاوم و قهرمان یمن می فرستیم وبه شدت این حادثه شوم را محکوم می کنیم و از همه دانش آموزان جهان درخواست می کنیم که در برابر این حرکت خصمانه و غیرانسانی حکومت عربستان سکوت نکنند و وجدان خود را بیدار کنند.که، پیروزی ازآن خدا و انصار اوست.

در پایان این بیانیه چنین آمده است: این وعده الهی است که هرگز خون هیچ مظلومی ریخته نمیشود مگر اینکه به پشتوانه عنایت های خداوند و مقاومت مردم مومن و انقلابی این تلاش ها و سختی ها به نتیجه خواهد رسید و روسیاهی این کشتارها و جنایت ها به ایادی و مزدوران استکبار جهانی تا ابد باقی خواهد ماند.وآنچه که هراس و کابوس رژیم سعودی را دوچندان کرده آن است که نظام اسلامی ایران بدون احداث پادگان نظامی در عمق استراتژیک کشورهای اسلامی دارای پایگاه عمیق فکری و عقیدتیست و موازنه قدرت درخاورمیانه کاملا در راستای اهداف وآرمانهای نظام اسلامی شکل گرفته است و ردپای ظلم ستیزی و تنفر از امریکا و آرمانهای امام خمینی(ره) در یمن، بحرین، لبنان، سوریه، عراق و دیگر کشورهای اسلامی به خوبی هویدا است.



ارسال نظرات