مسئول نمایندگی تبلیغات اسلامی شهرستان لنده:

اعتکاف سنت نیک و حسنه ای است که به برکت انقلاب اسلامی احیاء شده است

مسئول نمایندگی تبلیغات اسلامی شهرستان لنده گفت: اعتکاف سنت نیک و حسنه ای است که به برکت انقلاب اسلامی احیاء شده است و روز به روز شاهد استقبال نسل جوان از آن می باشیم.
کد خبر: ۸۵۱۳۰۰۱
|
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۹
حجت الاسلام سید محمود الهی نیا مسئول نمایندگی تبلیغات اسلامی شهرستان لنده در جلسه ستادشئون فرهنگی شهرستان لنده با موضوع اعتکاف اظهارکرد: اعتکاف فرصتی برای مقابله با نحله های فرهنگی از سوی دشمنان است.

وی افزود: حضور معتکفین در مساجد در ایام اعتکاف باعث ترویج اندیشه های ناب اسلامی در بین جوانان و نسل جوان و معتکف خواهدشد.

مسئول نمایندگی تبلیغات اسلامی شهرستان لنده تصریح کرد: اعتکاف فرصتی است برای راز ونیاز با خداوند و خلوت خالصانه با معبودخویش بدون هیچ واسطه ای برای تزکیه نفس.

وی تاکید کرد:امسال شاهد برگزاری مراسم معنوی اعتکاف در دومسجد حضرت رسول اکرم (ص) در شهرک شهید رجایی و مسجد صاحب الزمان (عج) شهرلنده خواهیم بود.

الهی نیا اظهار کرد: حمایت مالی خیرین و کسبه بازار می تواند ما را در برگزاری هرچه بهتر این مراسم معنوی کمک و یاری کنند تا در اجر معنوی این کار نیک سهیم باشند.

مسئول نمایندگی تبلیغات اسلامی شهرستان لنده تصریح کرد :اعتکاف سنت نیک و حسنه ای است که به برکت انقلاب اسلامی احیاء شده است و روز به روز شاهد استقبال نسل جوان از آن می باشیم.

ارسال نظرات