نامه‌ی حاضر اولین نامه‌ی این شهید بزرگوار به آمیراحمد تقوی و در خصوص پیگیری‌های ایشان جهت تأسیس سپاه پاسداران در استان کهگیلویه و بویر احمد می‌باشد
کد خبر: ۸۵۱۲۹۹۳
|
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۹

به مناسبت سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی منتشر شد، نامه‌ای از شهید عبدالله مسگر برای تشکیل سپاه در استان کهگیلویه و بویر احمد به حضرت آیت الله اه میر احمد تقوی دام توفیقاته

جناب حجة الاسلام و المسلیمن تقوی دام توفیقاته

پس از عرض سلام و ارادت و آرزوی سلامتی آن حضرت پیرو تحقیقاتی که به عمل آمده و هم‌چنین گزارش نمایندۀ آن‌حضرت، در فکر تشکیل سپاه در آن منطقه هستیم و امیدواریم که هرچه زودتر استاندار انقلابی به استان فرستاده شود و ما هم با توجه به کلیۀ جوانب توأم با صبر انقلابی اقدام خواهیم نمود.

امیدواریم که بیش از پیش آن‌حضرت به خدمات عالیۀ خود در راه پیشبرد اسلام عزیز و در حفظ آرامش و امنیت منطقه بکوشند.

از خداوند متعال تأیید و نصرت مسلیمن را خواهانیم
مخلص – عبدالله مسگر
بخش تحقیقات و اطلاعات سپاه

۱۳۵۸/۴/۲۰

* شهید عبدالله مسگر از نیروهای پیشتاز و برجسته در بدو تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بوده که پیگیری‌های آمیراحمد تقوی در خصوص تاسیس سپاه پاسداران در استان کهگیلویه و بویر احمد و استمرار رابطه‌ی آنها، موجب ایجاد ارتباطی نزدیک و صمیمی بین ایشان گردید. وی اولین شهید ستاد مشترک سپاه پاسداران می‌‎باشد که در جبهه‌ی غرب به مقام رفیع شهادت نائل آمد.

نامه‌ی حاضر اولین نامه‌ی این شهید بزرگوار به آمیراحمد تقوی و در خصوص پیگیری‌های ایشان جهت تأسیس سپاه پاسداران در استان کهگیلویه و بویر احمد می‌باشد.

ارسال نظرات