مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد گفت: گچساران امسال در بحث گازرسانی در سطح استان به شهرستان سبز تبدیل می‌شود.
کد خبر: ۸۵۱۲۹۸۸
|
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۸

هوشنگ صیدالی در نشست بررسی پروژه‌های عمرانی این شهرستان که با حضور مدیران کل برخی از دستگاه‌ها و مسئولان شهرستانی برگزار شد، اظهار کرد: از جمله پروژه‌های در دستور کار اداره گاز استان در شهرستان گچساران طی یک سال اخیر پروژه گازرسانی روستاهای دیل، آرو، نازمکان، شامبراکان، سیدجمال‌الدین، گبرستان و سرتیره بوده که به مرحله افتتاح رسید.

وی با بیان اینکه با بهره‌برداری از پروژه‌های فوق‌الذکر 958 خانوار با جمعیتی افزون‌بر 3 هزار و 290 نفر از نعمت گاز برخوردار شدند، افزود: جهت اجرای طرح‌های مذکور در قالب 50 کیلومتر شبکه‌گذاری، 42 کیلومتر شبکه فشار ضعیف و دو ایستگاه تی‌بی‌اس 28 میلیارد ریال هزینه شد.

مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: در حال حاضر پروژه‌ گازرسانی به روستاهای اسپر و پوراژ نیز که با اعتبار 3 میلیارد و 800 میلیون ریال طی چند ماه گذشته آغاز شد، در حال اتمام است.

صیدالی با اشاره به اینکه پروژه‌های گازرسانی به روستاهای اسپر و پوراژ به طول هفت کیلومتر لوله‌گذاری شده است، خاطرنشان کرد: با بهره‌برداری از طرح‌های مذکور 68 خانوار در قالب 256 نفر جمعیت نیز از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند می‌شوند.

این مسئول با بیان اینکه بخشی از پروژه گازرسانی به روستای شامبراکان نیز با مشکل مواجه بوده است، اذعان کرد: پیمانکار نیز در حال رفع نواقص بوده و پس از افتتاح پروژه‌های مذکور نیز این پروژه به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با اشاره به دستور کار قرار گرفتن پروژه گازرسانی به روستاهای گناوه، خربل، آبریگون، آبچیرک، انجیرسیاه که نیازمند اعتباری افزون‌ بر 6 میلیارد ریال هستند، گفت: امسال در بحث گازرسانی شهرستان گچساران در سطح استان به شهرستان سبز تبدیل می‌شود.

مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد در پایان اذعان کرد: با بهره‌برداری از این تعداد پروژه باقی‌مانده شهرستان گچساران دیگر روستای بدون گاز نخواهد داشت.

ارسال نظرات