مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران استان چهارمحال و بختیاری عنوان کرد: بیش از 200 هزار سند از آثار شهدای استان تا کنون جمع آوری شده است.
کد خبر: ۸۵۱۲۹۷۲
|
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ نخستین جلسه شورای معاونین بنیاد شهید و امورایثارگران استان در سال 94 برگزار شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران در این جلسه گفت: با توجه به برگزاری کنگره سرداران و 2400 شهید استان چهارمحال و بختیاری در مهرماه سال جاری، کلیه معاونت ها باید برای هر چه با شکوه برگزار شدن این مراسم با تمام توان ورود پیدا کنند.

وی افزود: با توجه به اینکه بنیاد شهید به عنوان کمیته جمع آوری آثار معرفی شده است می بایست آثار شهدا برای استفاده در کنگره جامع تر و کامل تر شود.

قدرت الله رییسی اظهار کرد: تاکنون بیش از 200 هزار سند از آثار شهدا در قالب عکس، فیلم، وصیتنامه، زندگینامه، خاطره، دست نوشته و... توسط بنیاد شهید جمع آوری شده است.

وی با اشاره اینکه اسناد شهدا در دست ما امانت است، اظهار کرد: اسناد شهدایی که جدیدا به درجه شهادت نائل آمدند از جمله شهدای حادثه تروریستی عراق و دو جانباز 70 درصد شهیدان "نظری" و "نیکخواه" در حال جمع آوری هستند.

گفتنی است در این جلسه مقرر شد یک روز در هفته تعدادی از معاونین به همراه مدیرکل طبق برنامه ریزی انجام گرفته برای رفع مشکل ایثارگران در شهرستان ها حضور پیدا کنند.

مشکلات درمانی و سفرهای زیارتی ایثارگران دیگر مسائلی بود که در جلسه مورد بررسی قرار گرفت.

ارسال نظرات