خبرگزاری جهاد دانشگاهی مبدل به پوشش رسانه‌ای سرپل جاسوسان CIA در تهران شده است!
کد خبر: ۸۵۱۲۹۳۰
|
۰۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۵

خبرگزاری بسیج – سرویس اخبار ویژه

خبرگزاری ایسنا نوشت :« سرانجام پس از کش و قوس‌های فراوان، اپرای عروسکی «سعدی» مجوز اجرا گرفت و این اثر از 6 اردیبهشت ماه در تهران به صحنه می‌رود. »

بهروز غریب پور(کارگردان اپرای سعدی) در همین خصوص به خبرنگار ایسنا گفت : «در روزهای اخیر چندین جلسه با آقای شفیعی مدیر اداره کل هنرهای نمایشی داشتیم و با حمایت و همت فوق العاده او و همراهی آقایان جمالی و مرادخانی مدیر بنیاد رودکی و معاون هنری ارشاد، خوشبختانه مشکلات حل شد و تعهدات مالی هم انجام شد. »

اپرای سعدی در حالی مجوز گرفته است که طبق اظهارات پیشین مسئولین ارشاد این اپرا شامل تک خوان زن بوده است!علی جنتی چند روز پیش گفته بود که عدم اعطای مجوز به این اپرا را پیگیری خواهد کرد!

به گزارش ایسنا اپرای عروسکی سعدی با طراحی و کارگردانی بهروز غریب پور با «آهنگ سازی امیر بهزاد و آواگرانی(خوانندگانی) همچون محمد معتمدی ، سحر محمدی !!!!!، روشنگ کی‌منش!!! ، علی زند وکیلی ، مهرزاد ناصحی و ... به صحنه می‌رود.» و این به معنای اعطای مجوز به آن با وجود حذف نشدن تکخوانی زنان از این اپرا است!

گفت و گوی ایسنا با غریب پور در حالی است که وی در عصر اصلاحات، مشاور فرهنگی «غلامحسین کرباسچی» (شهردار تهران) و مدیر «فرهنگسرای بهمن» به شمار می رفت، سال ها در پوشش برگزاری برنامه های فرهنگی و هنری با سفارتخانه های کشورهای سوئیس، فرانسه، هلند، لهستان، چک و... ارتباطات گسترده ای داشت. از سال 1383 وی از «رامین جهانبگلو» (جاسوس تابلودار CIA) برای برگزاری جلسات سیاسی- فرهنگی در خانه هنرمندان دعوت کرد و این جلسات که گاهی با حضور سفیر لهستان برای تئوریزه کردن «استراتژی جنگ نرم» تشکیل می شد، تا هنگام بازداشت جهانبگلو نیز به اتهام «اقدام علیه امنیت ملی» ادامه داشت. وی همچنین اخیرا بالاترین نشان فرهنگی ایتالیا را دریافت کرده است که به تحلیل کارشناسان این اقدام کشورهای اروپایی در لابی صهیونیستی اتحادیه اروپا تعریف شده و امری غیرفرهنگی و منافی شان و هویت هنرمندان ایرانی بوده است.

یکی از مهمترین اقدامات مشترک غریب پور و جهانبگلو دعوت از 3 تن از «رهبران کودتاهای ی مخملی سازمان سیا در اروپای شرقی» و یکی از جاسوسان آمریکایی- کانادایی به خانه هنرمندان بود. «الکساندر اسمولار» و «آدام میچنیک» (رهبران فروپاشی لهستان) به همراه «آگنش هلر» (از رهبران فروپاشی مجارستان) که اسناد جاسوسی آنان برایCIAسالهای پیش در رسانه های جهان منتشر شد، یک ماه پیش از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری سال 1384 به تهران آمدند و ضمن توهین به انقلاب اسلامی، در خانه هنرمندان پیرامون «گذار به دموکراسی» و شیوه دگرگون کردن جمهوری اسلامی با ابزارهای براندازی نرم سخنرانی کردند. همچنین غریب پور سال ها امکانات خانه هنرمندان را به پیشبرد برنامه‌های «کیان تاجبخش» (عامل جرج سوروس و جاسوسCIA) اختصاص داد. تاجبخش با هماهنگی و همکاری مدیرعامل وقت خانه هنرمندان در اسفند 1383 از رئیس مجلس سنای کشور هلند- که بودجه 15 میلیون یورویی برای براندازی جمهوری اسلامی را تصویب و تایید کرده- برای حضور در خانه هنرمندان دعوت کرد. تاجبخش در سال 1386 و 1388 دوبار بازداشت شد و به جاسوسی برای آمریکا اعتراف کرد و سرانجام در دادگاه حوادث پس از انتخابات مجرم شناخته شد.

ارسال نظرات