شتاب بخشی به طرح های بزرگ عمرانی از اولویت های مهم دولت است

معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: شتاب بخشی به طرح های بزرگ عمرانی این استان از اولویت های مهم دولت در سال 94 است.
کد خبر: ۸۵۱۲۹۲۰
|
۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۹
پژمان نیک اقبال روز سه شنبه در نشست بررسی طرح های بزرگ عمرانی گچساران افزود: طرح انتقال آب به زمین های کشاورزی امامزاده جعفر و لیشتر، توسعه فرودگاه شهر دوگنبدان، اجرای طرح بافت فرسوده، بیمارستان 96 تختخوابی و احداث چهارخطه بابامیدان گچساران به بهبهان از پروژه های مهم عمرانی است که تکمیل آنها نقش ارزنده ای در افزایش رفاه، فرصت های شغلی و رضایتمندی مردم دارد.

وی با بیان این نکته که تاکنون سه نشست بررسی طرح های عمرانی گچساران در این شهرستان برگزار شده است از روند اجرای برخی پروژه های این شهرستان انتقاد کرد.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: بیمارستان 96 تختخوابی شهر دوگنبدان که چندبارافتتاح آن به تاخیر افتاده است نارضایتی مردم را به دنبال داشته است.

وی بیان کرد:این پروژه هم اکنون تنها 81درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

نیک اقبال به پروژه بزرگ انتقال آب کشاورزی رودخانه زهره به زمین های دشت امامزاده جعفر اشاره کرد و گفت : روند اجرای این طرح مطلوب است و اردیبهشت امسال شبکه های اصلی و فرعی یک و دو آن بهره برداری می شود.

وی از بهره برداری تصفیه خانه شهردوگنبدان در تیر امسال خبر داد.

معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: این طرح با حضور وزیر نیرو افتتاح خواهد شد.

وی با اشاره به خریداری شدن تجهیزات فرودگاه شهر دوگنبدان بر انتقال و نصب سریعتر زیرساخت های آن تاکید کرد.

نیک اقبال با یادآوری اهمیت پروژه چهارخطه بابامیدان گچساران به بهبهان در توسعه این شهرستان بر شتاب بخشی به تکمیل این پروژه تاکید کرد.

وی در مورد طرح پیاده رو کردن خیابان شهید بلادیان به عنوان بخشی از اجرای بافت فرسوده گفت: اجرای این طرح نقش اثرگذاری در زیباسازی این شهر دارد.

نیک اقبال با بیان این که فرصت باقی مانده تا پایان سال مالی اندک است از مسوولان خواست برای جذب تمام اعتبارات حوزه خود تلاش بیشتری کنند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار